Az év legfontosabb sporteseményére kiemelt, 360 fokos integrált kampánnyal készült a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. A médiakampányban most először alkalmaztak AR citylight megoldást, amit a járókelők Budapest frekventált zónáiban található plakátokon elhelyezett QR kód beolvasásával indíthatnak el és adhatják át magukat a kiterjesztett valóság élményének. A kampány teljes körű megvalósításáért a szintén MMSZ tag Lounge Group felel.
A kampány időtartama és felületei
A nagyszabású kampány 2022. november 20-tól december 18-ig fut televízióban, kiemelten a sportcsatornákon, online és közösségi média felületeken, regionális és országos rádiókban, valamint közterületen egy speciális formában is megjelenik. A kampány emellett pr, belső kommunikációs, trade marketing és social media lábakkal is kiegészül.
Kampánycél
A nemzeti lottótársaság 360 fokos integrált marketingkommunikációs kampányt indít az év legfontosabb sporteseményére, amelynek célja, hogy nagykövetével, Szilágyi Áron háromszoros olimpiai bajnok kardvívóval közösen egy értékalapú együttműködésen keresztül mutassa be a Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási termékének izgalmas világát és a TippmixPro online platform előnyeit. Egy világot, ahol bármi megtörténhet.
A kampány fő üzenete
Szurkolj és fogadj velünk! Ez a te világod.
Kreatívkoncepció
A kampány a 25 éves Tippmix világát egy teljesen új megközelítéssel mutatja be. Ennek megfelelően a reklámfilm hangsúlyos utómunkával, valamint számos, látványos vizuális effekttel készült, amelyek célja a TippmixPro által képviselt modern és dinamikus életérzés szemléltetése.
A film képkockái alatt a néző bejárja a platform különböző látványos tereit, amelyek egy-egy érdekes funkciót szimbolizálnak. A film felsorakoztat megannyi sportot és termékelőnyt, miközben látványos képi világával már-már extázisban tartja a nézőket. Az alkotást átitatja a foci és a közelgő téli meccsek hangulata, ezáltal a Tippmix és a TippmixPro különleges világa még csábítóbbá válhat a sportfogadók számára.
A kampány kiterjesztése
A társaság a sportfogadás élményét egy országos tippjáték megalkotásával azok számára is elérhetővé teszi, akik tét nélkül szeretnék végigtippelni az idei év legfontosabb téli futballmérkőzéseit. A játékhoz a kampánycsapat létrehozott egy dedikált microsite-ot, ahol infuencereinkkel UNFIELD-del és Miskovits Marcival is megmérkőzhetnek az elsőségért.
A kampány indulásakor egy friss 1000 fős gyorspaneles online kutatás adataiból készített közleményben mutattuk be, hogy hogyan állnak a téli futballmérkőzésekhez a válaszadók, illetve milyen eredményekre számítanak – ki lesz a bajnok, a legjobb játékos, a gólkirály, a legjobb kapus. Ezzel párhuzamosan megvizsgáltuk és bemutattuk azt is, hogy a Tippmix és a Tippmixpro nyereményszorzói alapján mennyiben térnek el az adatok a kutatásban megismert várakozásoktól. A kampány során a fogadói érdekességeket pedig folyamatosan publikáljuk.
Érdekességek
A legendás Puskás Aréna két forgatási napnak is helyszínt adott, ráadásul a produkciós csapat egy éjszakán keresztül teljes kontrollt élvezhetett az aréna világítása felett.
A médiakampányban a szakemberek most először alkalmaztak AR citylight megoldást, amit a járókelők Budapest frekventált zónáiban található plakátokon elhelyezett QR kód beolvasásával indíthatnak el és adhatják át magukat a kiterjesztett valóság élményének.
Alkotók listája
Megbízó: Szerencsejáték Zrt.
- Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
- Marketing főosztályvezető: Dudás-Györki Tamás
- Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
- Senior marketing szakértő: Szabados Gábor
- Senior média szakértő: Czinkota Ádám
- Vállalti kommunikációs főosztályvezető: Panulin Ildikó
- Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Paparó Tamás
- Senior kommunikációs munkatárs: Mihalek Andrea
- Senior Social Media munkatárs: Ocskó Ádám
Reklámügynökség: Lounge Design Kft.
- Kreatívigazgató: Radovics Péter
- Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
- Senior Art Director: Hárságyi Péter
- Junior Art Director: Tóth Balázs
- Senior szövegíró: Grósz Ádám
- Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
- Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
- Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Kővágó Zsófia
- Senior account manager: Török-Faludi Helga
Médiaügynökség: New Land Media Kft.
- Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
- Média csoportvezető: Pokol Dorothea
- Senior médiatervező: Cseke Judit
- Junior médiatervező: Veres Dorina
Social ügynökség: Dot Creative Kft.
- Operations and Client Service Director: Braun Annamária
- Senior Account Manager: Eperjes Vivien
- Content Director: Surowiak Márton
- Senior Social Media Manager: Sujtó Attila
- Senior Social Media Manager: Dobos Gábor
- Senior UI/UX Designer:Szemmelroth Balázs
- UI/UX Designer: Balogh Péter
PR ügynökség: Lounge Communication Kft.
- PR tanácsadó: Varga Mátyás
- PR tanácsadó: Fenyvesi Renáta
Produkciós cég: 235
- Head of Production: Dreissiger László
- Producer: Kozma Liza
- Rendező: Miki 357
- Operatőr: Sebastian Sarraute
- Gyártásvezető: Kerpel Juli
- Látványtervező: Illés Richárd
- Utómunka koordinátor: Rubesch Dávid
- Vágó: Gothár Márton
- Colorist: Gaál Lacó
- VFX: Jump Cut
- Zeneszerző: Fodor Márius
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk