Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 12.

Tippmix: Szurkolj és fogadj velünk!

Az év legfontosabb sporteseményére kiemelt, 360 fokos integrált kampánnyal készült a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. A médiakampányban most először alkalmaztak AR citylight megoldást, amit a járókelők Budapest frekventált zónáiban található plakátokon elhelyezett QR kód beolvasásával indíthatnak el és adhatják át magukat a kiterjesztett valóság élményének. A kampány teljes körű megvalósításáért a szintén MMSZ tag Lounge Group felel.

A kampány időtartama és felületei

A nagyszabású kampány 2022. november 20-tól december 18-ig fut televízióban, kiemelten a sportcsatornákon, online és közösségi média felületeken, regionális és országos rádiókban, valamint közterületen egy speciális formában is megjelenik. A kampány emellett pr, belső kommunikációs, trade marketing és social media lábakkal is kiegészül.

Kampánycél

A nemzeti lottótársaság 360 fokos integrált marketingkommunikációs kampányt indít az év legfontosabb sporteseményére, amelynek célja, hogy nagykövetével, Szilágyi Áron háromszoros olimpiai bajnok kardvívóval közösen egy értékalapú együttműködésen keresztül mutassa be a Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási termékének izgalmas világát és a TippmixPro online platform előnyeit. Egy világot, ahol bármi megtörténhet.

A kampány fő üzenete

Szurkolj és fogadj velünk! Ez a te világod.

Kreatívkoncepció

A kampány a 25 éves Tippmix világát egy teljesen új megközelítéssel mutatja be. Ennek megfelelően a reklámfilm hangsúlyos utómunkával, valamint számos, látványos vizuális effekttel készült, amelyek célja a TippmixPro által képviselt modern és dinamikus életérzés szemléltetése.

A film képkockái alatt a néző bejárja a platform különböző látványos tereit, amelyek egy-egy érdekes funkciót szimbolizálnak. A film felsorakoztat megannyi sportot és termékelőnyt, miközben látványos képi világával már-már extázisban tartja a nézőket. Az alkotást átitatja a foci és a közelgő téli meccsek hangulata, ezáltal a Tippmix és a TippmixPro különleges világa még csábítóbbá válhat a sportfogadók számára.

A kampány kiterjesztése

A társaság a sportfogadás élményét egy országos tippjáték megalkotásával azok számára is elérhetővé teszi, akik tét nélkül szeretnék végigtippelni az idei év legfontosabb téli futballmérkőzéseit. A játékhoz a kampánycsapat létrehozott egy dedikált microsite-ot, ahol infuencereinkkel UNFIELD-del és Miskovits Marcival is megmérkőzhetnek az elsőségért.

A kampány indulásakor egy friss 1000 fős gyorspaneles online kutatás adataiból készített közleményben mutattuk be, hogy hogyan állnak a téli futballmérkőzésekhez a válaszadók, illetve milyen eredményekre számítanak – ki lesz a bajnok, a legjobb játékos, a gólkirály, a legjobb kapus. Ezzel párhuzamosan megvizsgáltuk és bemutattuk azt is, hogy a Tippmix és a Tippmixpro nyereményszorzói alapján mennyiben térnek el az adatok a kutatásban megismert várakozásoktól. A kampány során a fogadói érdekességeket pedig folyamatosan publikáljuk.

Érdekességek

A legendás Puskás Aréna két forgatási napnak is helyszínt adott, ráadásul a produkciós csapat egy éjszakán keresztül teljes kontrollt élvezhetett az aréna világítása felett.

A médiakampányban a szakemberek most először alkalmaztak AR citylight megoldást, amit a járókelők Budapest frekventált zónáiban található plakátokon elhelyezett QR kód beolvasásával indíthatnak el és adhatják át magukat a kiterjesztett valóság élményének.

Alkotók listája

Megbízó: Szerencsejáték Zrt.

  • Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
  • Marketing főosztályvezető: Dudás-Györki Tamás
  • Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
  • Senior marketing szakértő: Szabados Gábor
  • Senior média szakértő: Czinkota Ádám
  • Vállalti kommunikációs főosztályvezető: Panulin Ildikó
  • Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Paparó Tamás
  • Senior kommunikációs munkatárs: Mihalek Andrea
  • Senior Social Media munkatárs: Ocskó Ádám

Reklámügynökség: Lounge Design Kft. 

  • Kreatívigazgató: Radovics Péter
  • Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
  • Senior Art Director: Hárságyi Péter
  • Junior Art Director: Tóth Balázs
  • Senior szövegíró: Grósz Ádám
  • Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
  • Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
  • Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Kővágó Zsófia
  • Senior account manager: Török-Faludi Helga

Médiaügynökség: New Land Media Kft.

  • Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
  • Média csoportvezető: Pokol Dorothea 
  • Senior médiatervező: Cseke Judit
  • Junior médiatervező: Veres Dorina

Social ügynökség: Dot Creative Kft. 

  • Operations and Client Service Director: Braun Annamária 
  • Senior Account Manager: Eperjes Vivien
  • Content Director: Surowiak Márton
  • Senior Social Media Manager: Sujtó Attila 
  • Senior Social Media Manager: Dobos Gábor
  • Senior UI/UX Designer:Szemmelroth Balázs 
  • UI/UX Designer: Balogh Péter

PR ügynökség: Lounge Communication Kft.

  • PR tanácsadó: Varga Mátyás
  • PR tanácsadó: Fenyvesi Renáta

Produkciós cég: 235

  • Head of Production: Dreissiger László
  • Producer: Kozma Liza
  • Rendező: Miki 357
  • Operatőr: Sebastian Sarraute
  • Gyártásvezető: Kerpel Juli
  • Látványtervező: Illés Richárd
  • Utómunka koordinátor: Rubesch Dávid
  • Vágó: Gothár Márton
  • Colorist: Gaál Lacó
  • VFX: Jump Cut
  • Zeneszerző: Fodor Márius

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk