Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 13.

TikTokon kampányol az Oszkár

Az Oszkar.com telekocsi idén tölti be a 15. évét, viszont az eddig gyűjtött több mint egymillió felhasználó közül – a koronavírus és egyéb hatások miatt – mára sokan inaktívvá váltak. A cég a korábbi években is nagy hangsúlyt fektetett a fiatalításra és az új felhasználók elérésére, hiszen aki egyetemistaként kezdi az oszkározást, az a családalapítással „kiöregszik" a rendszerük használatából. A pandémia, a távoktatás és a home office pedig tovább rontották a helyzetet, ami az Oszkár elhagyásában vagy a ritkább használatban mutatkozott meg a megszokott "kiöregedési" ütemen felül.

Kampánycél

Az Oszkar.com telekocsi szolgáltatásának előnyeivel és a brand attríbútumaival megismertetni az elsődleges (youth, 16-26 éves) célcsoportot.

Kampány időtartama, felületei

2022 május; TikTok, iskolai indoor.

A kampány fő üzenete 

Az Oszkar.com telekocsi valódi megoldást nyújt az utazási költségek csökkentésére, miközben értékes, új ismeretségekre is szert tehetsz az Oszkár közösség tagjaként. 

Kreatívkoncepció

Szeretnénk szórakoztató, autentikus és könnyen fogyasztható formában bemutatni az oszkáros közlekedés minden pozitív aspektusát. A médiumok kiválasztásánál a költséghatékony és célzott tömegelérésre próbáltuk helyezni a hangsúlyt, a tone-of-voice pedig illeszkedik a brand könnyed, megbízható, személyes identitásához. 

Érdekesség

A TikTok-on a klasszikus influencer marketing helyett a saját csatorna építése mellett döntöttünk, mely hosszú távon (költség)hatékonyabban üzemeltethető, egyúttal lehetőséget nyújt folyamatosan és gyorsan reagálni a kommunikációs  kihívásokra.

A felsőoktatási indoor kampánnyal 262 000 diákot érünk el 8 városban, 18 intézményben. 

„A TikTok csatornánk és az egyetemeken kihelyezett plakátok pontosan azt a célközönséget érik el, akikre szükségünk van: a fiatal, az egyetem/kollégium és szülői ház között ingázókat, az aktív, kirándulós, fesztiválozós, koncerteket látogató embereket. Más social media felületeken az ő elérhetőségük egyre csökken” – mondta Finta Kriszta, az Oszkar.com marketingvezetője.

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Marketingigazgató: Finta Krisztina

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.): POME

  • Médiatervezés: Schmidt Attila
  • Copywriter: Pabló Péter
  • Account: Mavromatisz Árisz 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk