Az Oszkar.com telekocsi idén tölti be a 15. évét, viszont az eddig gyűjtött több mint egymillió felhasználó közül – a koronavírus és egyéb hatások miatt – mára sokan inaktívvá váltak. A cég a korábbi években is nagy hangsúlyt fektetett a fiatalításra és az új felhasználók elérésére, hiszen aki egyetemistaként kezdi az oszkározást, az a családalapítással „kiöregszik" a rendszerük használatából. A pandémia, a távoktatás és a home office pedig tovább rontották a helyzetet, ami az Oszkár elhagyásában vagy a ritkább használatban mutatkozott meg a megszokott "kiöregedési" ütemen felül.
Kampánycél
Az Oszkar.com telekocsi szolgáltatásának előnyeivel és a brand attríbútumaival megismertetni az elsődleges (youth, 16-26 éves) célcsoportot.
Kampány időtartama, felületei
2022 május; TikTok, iskolai indoor.
A kampány fő üzenete
Az Oszkar.com telekocsi valódi megoldást nyújt az utazási költségek csökkentésére, miközben értékes, új ismeretségekre is szert tehetsz az Oszkár közösség tagjaként.
Kreatívkoncepció
Szeretnénk szórakoztató, autentikus és könnyen fogyasztható formában bemutatni az oszkáros közlekedés minden pozitív aspektusát. A médiumok kiválasztásánál a költséghatékony és célzott tömegelérésre próbáltuk helyezni a hangsúlyt, a tone-of-voice pedig illeszkedik a brand könnyed, megbízható, személyes identitásához.
Érdekesség
A TikTok-on a klasszikus influencer marketing helyett a saját csatorna építése mellett döntöttünk, mely hosszú távon (költség)hatékonyabban üzemeltethető, egyúttal lehetőséget nyújt folyamatosan és gyorsan reagálni a kommunikációs kihívásokra.
A felsőoktatási indoor kampánnyal 262 000 diákot érünk el 8 városban, 18 intézményben.
„A TikTok csatornánk és az egyetemeken kihelyezett plakátok pontosan azt a célközönséget érik el, akikre szükségünk van: a fiatal, az egyetem/kollégium és szülői ház között ingázókat, az aktív, kirándulós, fesztiválozós, koncerteket látogató embereket. Más social media felületeken az ő elérhetőségük egyre csökken” – mondta Finta Kriszta, az Oszkar.com marketingvezetője.
Alkotók listája
Megbízói oldal
- Marketingigazgató: Finta Krisztina
Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.): POME
- Médiatervezés: Schmidt Attila
- Copywriter: Pabló Péter
- Account: Mavromatisz Árisz
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk