Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 02.

TikTokon kampányol a Hervis

A Hervis új kampánya a TikTokon fut. A TikTok csatornát szeptember 16 óta építik.

Kampánycél

A kampány célja, hogy bekerüljenek a köztudatba azáltal, hogy a 18-30 éves korosztály hobbisportolói ránjuk gondoljanak először, amikor sportfelszerelésre van szükségük és tudják, hogy a legtöbb, a hétköznapokban általuk használt/kedvelt márka és termék megtalálható náluk .

Kreatívkoncepció

A Hervis egy sportosan elegáns, fiatal és aktív haver, aki szórakoztat, ezért szívesen követem őt és az életstílusát. 

Érdekesség, behind the scenes

A legnépszerűbb videó az első hónapban 42 600 megtekintést ért el, ráadásul egy aktuálisan sales fókuszban levő termék volt a tartalom középpontjában. Azaz egy saját tiktok csatorna hatékonyan tudja támogatni a brandépítés mellett a taktikai kommunikációt is.

Alkotók listája 

Megbízói oldal

  • E-com és online marketing vezető: Hatvani Zoltán
  • Brand manager: Detrich Eszter

Reklámügynökség: POME

  • Account: Mavromatisz Árisz

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk