Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 14.

TikTok kampányt indít a Romédia Alapítvány

A Romédia Alapítvány TikTok kampánya 2022. április 8-án, a Nemzetközi Roma Napon indult és 2022. május 8-án zárul. Nagyjából 8-9 TikTok-influencer bevonásával készül. A kampányban hetente két influencer videójával lehet majd duettvideókat készíteni.

A kampány célja, hogy a TikTok felületeket használó nagyközönség és kifejezetten az Y és a Z generáció rövid üzeneteken keresztül megismerkedjen meghatározó magyarországi roma művészekkel, írókkal és filmesekkel, akik sokat tettek hozzá a közös kulturális hagyományainkhoz. A cél, hogy a kampányban résztvevők létrehozzák a legkreatívabb duett videókat és ezzel tegyék a roma kulturális értékeket láthatóvá, azaz a készítők igyekszenek egy hangyúlyos UGC lábat is építeni a kampányba.

A kampány/reklám fő üzenete: Láthatóságot a roma kulturális örökségnek a TikTokon a rasszizmus visszaszorítás érdekében!

Kreatívkoncepció: 

Láthatóvá tesszük a magyarországi romák kulturális örökségét a legfiatalosabb online platformon. Szeretnénk a TikTokot, mint online teret megtölteni roma művészekről, aktivistákról és sportolókról szóló minőségi tartalommal. Hisszük, hogy ha lehetőséget teremtünk az embereknek a roma/cigány kultúra megismerésére fel tudjuk venni a harcot a közösségünket érintő diszkriminációval és rasszizmussal.

A kreatív koncepció, TikTok kampánymechanizmus kidolgozása, valamint az influencer együttműködések menedzselése a POME munkája.

Érdekességek:

  • L.L. Junior is csatlakozik az online kampányhoz, aki a videóját előreláthatólag április 15-én fogja közzétenni. Továbbá a zenész 2x2 jegyet is felajánlott májusi koncertjére a kampányban a legkreatívabb videókat készítőknek.
  • A Parno Graszt és a Bohemian Betyars zenekarok is csatlakoznak a kampányhoz, akik saját videójuk megosztása mellett egymás videóval is fognak duettezni. A két zenekar közös Budapest Parkos koncertjére is VIP jegyet nyerhet a legkreatívabb videót készítő.
  • Kajdi Csaba “Cyla” is részt vesz a kampányban
  • A kampány harmadik nyereménye pedig egy JBL Charge 5 hangszóró, amit szintén a kampány lezárta után a legkreatívabb videókat készítők között fogunk kisorsolni.

Alkotók listája

Romédia Alapítvány

  • Ügyvezető igazgató: Bársony Katalin

Reklámügynökség: POME

  • Influencer marketing manager: Berezvai Sára

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk