A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a METRO Nagykereskedelem hosszú hónapokon keresztül, dedikált projektcsapattal, nagyon komplexen készült a kiállításra. Az expo legnagyobb kiállítói standját építették fel, bemutatásra kerültek kulcsrakész megoldások, szolgáltatásainak és termékeinek széles választéka, nagy száma miatt. 1000 négyzetméteren, tematikus szigeteken mutatták be teljeskörű megoldásaikat, a gyakorló vendéglátósok számára otthonos, a vendéglátásba igyekvő leendő szakemberek számára pedig inspiráló környezetben.
A METRO kiállítás koncepciójának alapkövei a hatékonyság és az élményszerűség voltak. A hatékonyságot szolgálták a költséghatékony, újrahasznosított és újrahasznosítható elemeket (pl. raklapok, karton, pop up falak) is alkalmazó installációk. A robosztus kialakítással és egyszerűséggel nagykereskedelmi jellegünket is hangsúlyozták.
A standon az élményszerűség fokozása kedvéért működő vendéglátóipari egységeket alakítottak ki (pl. kávézó, pub, foodtruck), ahol kipróbálhatók, illetve megkóstolhatók voltak termékek, tesztelhetők voltak megoldásaok. A stand impozáns mérete lehetővé tette a feltűnő látványt, a vizuális élményt az oázis-szerű piactér (friss zöldségekkel, gyümölcsökkel, húsokkal, halakkal) tette teljessé. A stand vizuális elemei következetesen visszaköszöntek a Sirhához kapcsolódó kiadványaikban (katalógus, meghívó stb.) és közösségi média felületeiken is.
A látogatói célcsoportokként a vendéglátóipari partnerek és vásárlók, szakmai oktatásban és fejlesztésben szerepet vállaló szakemberek, szakmába igyekvő diákok (közép- és felsőfokú tanulmányokat végzők) körét definiálták. A kiállítás egyes részeit ezért jellegzetes vendéglátóipari célcsoportokra fókuszálva alakították ki, mint:
- METRO Kávézó – hotelek, éttermek, teraszok, kávézók tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
- METRO Pub – hotelek, éttermek, bárok, pubok, borozók tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
- METRO Reggeliztetés és Brunch – hotelek, panziók, reggeliztetést kínáló szálláshelyek tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
- METRO Food Truck – gyorsételt és street foodot kínáló, valamint szezonálisan működő vendéglátóegységek tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
- METRO Bistro – A teljes HoReCa szegmens képviselői. A METRO Gasztroakadémia mint továbbképzési, tudásmegosztó központ bemutatkozási helye.
- METRO Pizza & Pasta – olasz éttermek, olasz ételkínálattal is rendelkező éttermek, pizzázók, pizzaszelet bárok tulajdonosai, dolgozói, beszerzői. Itt kerültek bemutatásra a Dish by METRO éttermi szoftvercsomagok és digitális szolgáltatások is, ezért célcsoportként szerepeltek itt a legkülönbözőbb, melegételt kínáló éttermek is.
- METRO Piac–A korszerű vendéglátás művelői számára a friss alapanyagok adják a konyha és a fogások szívét-lelkét, így ezzel a területtel a teljes HoReCa szegmens került megcélzásra.
A standon 3 nap alatt 314 színes program gondoskodott arról, hogy látogatóink kiélhessék tudásvágyukat és kíváncsiságukat, és bemutatásra kerüljenek a cég inspiráló gasztronómiai megoldásai.
A kiállítási részvétel tudatosan élt az érzékszervi marketing elemeivel, hatva az emberi érzékszervekre. 3 nap alatt 10 000 kóstolófalatot osztottak szét, egyebek mellett tonhal-, lazac- és szarvasbontás bemutatót, egzotikus gyümölcs- és chilikóstolót is szerveztek. Számos interjú és szakmai beszélgetés biztosította a folyamatos szórakoztatást, és standon került megrendezésre a magyar Bocuse d’Or csapat sajtótájékoztatója is.
A METRO színvonalas és szakmailag tartalmas kiállítási megjelenésével méltán érdemelte ki a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat kiállítói Marketing Díját!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk