A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom legújabb kampánya augusztus 15-én indult és szeptember végéig lesz jelen a TV-ben, óriásplakáton, digitális felületeken, moziban, valamint social media platformokon.
Háttér: A mai korban az boldogul igazán, aki képes a digitalizációt a saját javára fordítani. A Tettek Hálózata, a Telekom vezetékes és mobilhálózata segítségével az ország egyre több pontjába juthatnak el a digitalizáció és a legjobb eszközök nyújtotta lehetőségek, valódi támogatást nyújtva a tanároknak és új távlatokat nyitva a diákok előtt.
Kampánycél: A kampány célja megmutatni, hogy a Telekom azért fejleszti vezetékes és mobilhálózatát, és teszi elérhetővé a legjobb eszközöket, hogy azok a lehető legtöbb helyen az oktatás szerves részévé válhassanak, katalizálva annak demokratizáló és sorsfordító hatását, élményszerűségét.
A kampány fő üzenete: Vezetékes és mobilhálózatunkkal segítünk, hogy a talánokból igenek lehessenek. Fedezz fel, tudj meg többet és fejlődj a Tettek Hálózata segítségével.
Kreatív koncepció: A világ tele van lehetőségekkel, de nagyon sokan csak „talán”, esetlegesen vagy egyáltalán nem találkoznak ezekkel. Hiszünk abba, hogy a Tettek Hálózata és a digitális eszközök esélyt biztosítanak és segítenek abban, hogy minél többen megismerhessék az új lehetőségeket és ezek valósággá váljanak.
Ez a megismerés történhet egyedül, de lehetnek olyan emberek az úton, akik segítenek nekünk ebben. Egész biztos mindenki életében volt legalább egy olyan tanár, aki olyan lelkesen és emlékezetesen tartotta az óráit, hogy előadásaival teljesen magával ragadott minket. A digitális megoldásokkal a tanárok számára is még szélesebb körű lehetőség áll rendelkezésre ahhoz, hogy inspiráló módon adhassák át a tananyagot a diákjaiknak, és korábban sosem sejtett érdeklődést ébresszenek bennük az adott tantárgyak iránt.
A filmben megmutatjuk azt a pillanatot, amikor a digitális megoldásokkal ellátott órán a tananyag életre kel a gyerekek előtt: ez a magával ragadó alkalom megihlet egy diákot, aki a Tettek Hálózatával később otthon folytatja a felfedezést, végül pedig a talánt igenbe fordítja át: beteljesíti álmát és azzá válik, amivé szeretett volna.
Alkotók listája
Megbízói oldal
- Kereskedelmi vezérigazgató-helyettes: Szabó Melinda
- Márka és kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
- Szegmenskommunikációs-vezető: Barna Péter
- Kampánymenedzser: Tóth-Kiss Babett
- Junior kampánymenedzser: Horváth Flóra
- Szenior márka szakértő: Bödör András
- Márka szakértő: Deák Zsuzsanna
- Média és analitika vezető: Barta Attila
- Pr social szakértő: Soós Edina
Reklámügynökség: Publicis Groupe Hungary
- Creative Director: Farkas Vilmos
- Creative Group Head: Juhász Péter
- Art director: Magassy Dávid
- Junior Art Director: Czebe Adél
- Senior Copywriter: Fürst Ádám
- Copywriter: Szász Dániel László
- Copywriter: Vizy Márton
- Senior Strategic Planner: Domonkos Eszter
- Business Director: Majosi Judy
- Account Director: Véber Zsófia
- Senior Account Manager: Ruppl Tina
- Account Manager: Gurzó Emese
- Junior Account Manager: Kálmán Eszter
- Head of Studio: Nánay Barnabás
- Agency Producer: Ligeti Dóri
- Agency Producer: Károly Eszter
Médiaügynökség: Wavemaker
- Deputy Business Unit Director: Karcagi Nikolett
- Senior Strategic Planner: Bácsalmásy Dalma
Produkciós cég: ADMIRAL FILM
- Producer: Csernóczki András
- Rendező: Ungvári Dávid
- Operatőr: Balázs István Balázs
- Gyártásvezető: Barna Cintia
- Vágó: Nemes Oresztész
- Colorist: Vándor Ádám
- VFX: Gyár
- Zene: Chaos Chips
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk