Az Uniomedia hat nevezése jutott a döntőbe a European Excellence Awardon, ezzel minden leadott munkájuk shortlistes lett, köztük a Telekomnak és a Mastercardnak készített kampányaik is. A shortlistre bejutott pályázatok száma szerint máris garantált a bejutásuk a TOP5-be. Ezzel egyúttal egyéni rekordot is felállítottak, hiszen egyszerre még sosem került ilyen sok kampányunk a díjra esélyesek listájára.
A zsűri november 11-én értékeli a finalistákat, a díjazottokat pedig december 9-én hirdeti ki egy virtuális átadó keretében.
A shortlistes kampányok listája itt érhető el: https://www.excellence-awards.com/best-of-2022/
Az Uniomedia versenybe jutott kampányai az alábbiak:
Megbízó: Telekom
- Kampány: Digitális óra
- Kategória: Technology, Telecommunications & Consumer Electronics
Megbízó: AEGON
- Kampány: Aegon: KÁR a para!
- Kategória: Storytelling
Megbízó: Mastercard
- Kampány: Készpénzmentes Zóna
- 2 kategóriában:
- B2B Communications
- Regional: Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia
Megbízó: Philip Morris Magyarország
- Kampány: Dobj le 100 kilót!
- Kategória: Sustainability Communications
Megbízó: Mastercard
- Kampány: Digitális piac
- Kategória: Change communications
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk