Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 04.

Tarol az Uniomedia az European Excellence Awardon

Az Uniomedia hat nevezése jutott a döntőbe a European Excellence Awardon, ezzel minden leadott munkájuk shortlistes lett, köztük a Telekomnak és a Mastercardnak készített kampányaik is. A shortlistre bejutott pályázatok száma szerint máris garantált a bejutásuk a TOP5-be. Ezzel egyúttal egyéni rekordot is felállítottak, hiszen egyszerre még sosem került ilyen sok kampányunk a díjra esélyesek listájára.

A zsűri november 11-én értékeli a finalistákat, a díjazottokat pedig december 9-én hirdeti ki egy virtuális átadó keretében.

A shortlistes kampányok listája itt érhető el: https://www.excellence-awards.com/best-of-2022/

Az Uniomedia versenybe jutott kampányai az alábbiak:

Megbízó: Telekom

  • Kampány: Digitális óra
  • Kategória: Technology, Telecommunications & Consumer Electronics

Megbízó: AEGON

  • Kampány: Aegon: KÁR a para!
  • Kategória: Storytelling

Megbízó: Mastercard

  • Kampány: Készpénzmentes Zóna
  • 2 kategóriában:
    • B2B Communications
    • Regional: Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia

Megbízó: Philip Morris Magyarország

  • Kampány: Dobj le 100 kilót!
  • Kategória: Sustainability Communications

Megbízó: Mastercard

  • Kampány: Digitális piac
  • Kategória: Change communications

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk