Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 30.

Tabukat döntöget a Bayer új kampánya

A kampány 2022. május 25-én startolt el, szeptemberig tart – addig kéthetente kerül ki egy-egy új film a kampány főoldalára és YouTube csatornájára. Ezt PR megjelenések és online hirdetések egészítik ki.

Kampánycél

A kampány célja a 18-28 éves korosztály megszólítása egy sokak által tabuként kezelt témával kapcsolatban: az intim higiéniához fűződő tévhiteket szeretnék lerombolni és tisztába tenni az idevágó kérdéseket.

A Bayer Hungária rendszeresen végez piackutatásokat, hogy felmérje a vásárlók igényeit, szokásait, a trendek alakulását, hogy ennek megfelelően gyorsan tudjon reagálni a változásokra. A Canesten GYN márkához kapcsolódó legutóbbi kutatásból az derült ki, hogy az intim higiénia kérdése még mindig tabutémának számít, az érintettek szégyellik, hogy valamilyen fertőzésük van, és inkább nem mernek beszélni róla, gyakran nem fordulnak orvoshoz sem. Ebből következnek a tévesen felállított öndiagnózisok, hibásan megválasztott kezelési módszerek. 

A Canesten márka küldetésének tekinti, hogy eloszlassa az intim higiénia kérdéskörében felmerülő tévhiteket, segítsen ledönteni a tabukat. Ezért az aktuális kampány a 18-28 éves korosztályt kívánja elsősorban megszólítani, hogy náluk ne alakuljon ki az a hibás rutin, hogy mindarról, ami a testünkhöz, az intim egészségünkhöz kapcsolódik, inkább ne is beszéljünk.

A kampány/reklám fő üzenete

A kampány egyértelmű üzenete: Minél többet tudsz a testedről, és minél közelebbi, őszinte és felszabadult a viszonyod vele, a felmerülő nehézségekkel annál könnyebb tudsz megküzdeni, egyszerűbben találsz megoldást a problémáidra.

Kreatívkoncepció

A videósorozat arra a kreatív koncepcióra épül, hogy kívülről leskelődve szembesülhessünk vele, milyen felszabadító lehet bizonyos tabuk ledöntése. A menstruációról, hüvelyi folyásról még mindig pironkodva beszélünk, pedig nem kellene. A cél az, hogy az érintett 18-28 éves korosztály is erőt merítsen abból, ha látja, a kisfilmekben milyen nyíltan beszélnek hozzájuk hasonlók a testükről, intim higiéniás problémáikról.

“A koncepciónk része volt, hogy megteremtsük azt a bensőséges hangulatot, amelyben a megszólalóink bátran és őszintén tudnak beszélni a legkínosabb témákról is. Így a moderátor szerepe kulcsfontosságúvá vált, hogy figyelmével megteremtse azt az intim közeget, amelyben lehet ilyen témákról beszélgetni. A szereplőket arra buzdítjuk, hogy személyes élményeikkel kapcsolatosan is bátran nyíljanak meg, de a videók része a játékosság is, és természetesen cél volt, hogy az interjúalanyok is magukkal vihessenek tudást a témában. A tudás hangja az arc nélküli műsorvezető és a narrátorunk, aki a nézőkkel és az interjúalanyokkal is hasznos információkat oszt meg, ezzel képviselve a Bayer szakmai tudását” – mondja Becker Karola, a Be Social senior account menedzsere.  

“Abban bízunk, hogy ez a kampány mindenki számára hasznos lesz, felnyitja a fiatalok szemét, elindítja őket azon az úton, hogy merjenek kérdezni, beszélni az intim higiéniát érintő kérdésekről. Szeretnénk, ha minél többekhez eljutna a kampány üzenete, és mind szélesebb körben terjedhetne el az edukatív tartalom” - mondta a kampánnyal kapcsolatos várakozásokról Radosiczky Anikó, a Bayer Hungária brand menedzsere.

Érdekesség, behind the scenes:

A tabudöntögetést, a téma körül lévő feszengést, így a kampány fontosságát mi sem bizonyítja jobban, minthogy a készítőknek maguknak is kihívást jelentett az előkészítő munka, mivel olyan szóhasználatra és szókimondásra voltak kényszerítve, amely nem mindennapi – az ezzel kapcsolatos feszültség a munkafolyamat előrehaladtával folyamatosan oldódott.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Bayer Hungária

  • CH Divízióvezető: Tüskés Henrietta
  • Brand Manager: Radosiczky Anikó 
  • Senior Medical Advisor: Dr. Laki Judit

Reklámügynökség: Be Social

  • Kreatív igazgató: Móri Szilárd
  • Art director: Badinka Tímea
  • Szövegíró: Csató Viktória és Varga Nikolett
  • Account Director: Hell Csilla
  • Senior Account Manager: Becker Karola

Produkciós cég: XProd

  • Producer: Bejó István
  • Rendező: Bejó István
  • Operatőr: Lénárd Tamás
  • Gyártásvezető: Németh Jennifer
  • Utómunka: XProd
  • Animáció: XProd

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk