Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. szeptember 05.

Sztárszereplő és magyar gazdák PENNY legújabb reklámfilmjében

A PENNY Magyarország új kampányához kapcsolódó TV reklám központi üzenete, hogy a magyar gazdák szállítják a friss termékeket a PENNY polcaira, majd a vásárlók asztalára, ezáltal támogatva a hazai gazdaságot és elősegítve a rövidebb ellátási láncot.

A vadonatúj reklámfilm különleges szereplőkkel és látványos képi világgal mutatja be, hogy a Varga Zita Helladiszkontokban a kiváló minőségű hazai élelmiszerek mindössze egy karnyújtásnyira vannak a vásárlóktól. A kampány arcaként ismét Csonka András tűnik fel, aki hazai ízek és alapanyagok mellett a pénztárcabarát, azaz “PICI” árakra is felhívja a figyelmet.

„Fontos számunkra, hogy vásárlóinknak ne csak minőségi, hanem hazai forrásból származó, fenntartható módon előállított termékeket kínáljunk. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen inspiráló kampányon dolgozhattunk, amely nemcsak a magyar gazdák munkáját mutatja be, hanem a vásárlóinkat is arra ösztönzi, hogy hazai termékeket válasszanak.” – mondta el Varga Noémi, a PENNY Magyarország stratégiai marketing osztályvezetője.

A kampány során a PENNY üzenetei a televízióban, POS anyagokon, OOH felületeken és online platformokon is feltűnnek. A cél, hogy minél szélesebb körben elérjék a vásárlókat, és felhívják a figyelmet a hazai termékek választásának fontosságára.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk