A játékosok forgatható kereket idéző játékmezők iránti szeretete ihlette a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. idén elsőként megjelenő, háromtagú sorsjegycsaládját. Eddigi tapasztalataink alapján ez az egyik legkedveltebb – a portfólióból jelenleg hiányzó – játékformátum. A Kerék sorsjegyek megalkotásakor ezt a fontos szempontot is számításba vette a vállalat.
A három árkategóriában elérhető termékcsalád minden vásárlói preferenciát igyekszik figyelembe venni: a Kis Kerék sorsjegyet 500, a Nagy Kerék néven debütáló terméket 1000 forintos áron vásárolhatják meg a játékosok, míg az Óriási Kerék 2000 forintért kapható a lottózókban és a Szerencsejáték Zrt. értékesítési pontjain.
A Kerék sorsjegycsalád tagjai új, egyedi játékmenetet kínálnak. A sorsjegyek központi eleme a kilenc körcikkre felosztott kerék, amely több rövidebb játékot rejt, ahol a játékosnak a „NYERT” szót kell megtalálnia a nyeremény eléréséhez. Ezek a játékok – árkategóriától függően – egyszer, kétszer vagy akár háromszor is esélyessé tehetik a játékosokat a nyerésre.
A Kis Kerék 11 játékkal és 25 millió forintos főnyereménnyel kecsegtet. A Nagy Kerék 12+1 játékkal és az 50 milliós fődíj mellett 10 darab egymilliós nyereménnyel lepheti meg a kaparósok szerelmeseit. Az Óriási Kerék pedig 13+1 játékot kínál, nyereményei között 10 darab 10 milliós és 50 darab egymilliós összeg is szerepel, valamint – a 2000 forintos sorsjegyek között elsőként – a fődíja 100 millió forint.
A Szerencsejáték Zrt. a sorsjegyportfóliója fejlesztésekor mindenkor figyelembe veszi a vásárlók elvárásait, ami a játékmechanizmusokban és a vizuális megoldásokban egyaránt tükröződik. A Kerék sorsjegycsalád egy megjelenésében vidám, letisztult és izgalmas termékegyüttessel gyarapítja a társaság gazdag sorsjegykínálatát.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk