Február 2-án tette közzé a Foodpanda kiszállító cég a Valentin-napi posztját, melyben kabalafigura pandája randiappon próbál párt találni. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a Positive Adamsky-nek köszönhető bejegyzés azóta számos márka kreatív szakembereit ihlette meg.
Randipartnernek jelentkezett a Wolt rénszarvasa, a bimbózó kapcsolatot helyszínnel támogatta a Cinema City, az IKEA ajánlotta magát az összeköltözéshez, a LOT Polish Airlines pedig a nászúthoz, a Telenor (hamarosan Yettel) a chat helyett inkább a telefonos beszélgetést szorgalmazta, a Burger King megjegyezte, hogy a Whopper hagyma nélkül is kapható, a KOMETA viszont úgy találta, hogy egy igazi randira nem illik rendelni a kaját.
Még a Magyar Rendőrség is beköszönt, és felhívta a figyelmet az internetes párkeresés veszélyeire.
A poszthoz eddig közel háromszáz hozzászólás született, és számos nagy márka képviselteti magát a kommentek között.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk