Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. február 07.

Szerelemkereső panda tartja lázban a kreatívokat

Február 2-án tette közzé a Foodpanda kiszállító cég a Valentin-napi posztját, melyben kabalafigura pandája randiappon próbál párt találni. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a Positive Adamsky-nek köszönhető bejegyzés azóta számos márka kreatív szakembereit ihlette meg.

Randipartnernek jelentkezett a Wolt rénszarvasa, a bimbózó kapcsolatot helyszínnel támogatta a Cinema City, az IKEA ajánlotta magát az összeköltözéshez, a LOT Polish Airlines pedig a nászúthoz, a Telenor (hamarosan Yettel) a chat helyett inkább a telefonos beszélgetést szorgalmazta, a Burger King megjegyezte, hogy a Whopper hagyma nélkül is kapható, a KOMETA viszont úgy találta, hogy egy igazi randira nem illik rendelni a kaját.

Még a Magyar Rendőrség is beköszönt, és felhívta a figyelmet az internetes párkeresés veszélyeire.

A poszthoz eddig közel háromszáz hozzászólás született, és számos nagy márka képviselteti magát a kommentek között.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk