Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 21.

Személyre szabott tanácsadással várja a vásárlókat a dm

Közönségtalálkozó és termékbemutató várta az érdeklődőket a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a dm Allee-ban található üzletében, ahol a Garnier C vitaminos arcápolóival és Fructis termékeivel ismerkedhettek meg közelebbről az üzletbe betérők. A vásárlók számára fontos, hogy megtalálják a bőrükhöz és a hajtípusokhoz leginkább illő termékeket, ebben most a márka nagykövetei is segítették őket: Iszak Eszti és Rubint Rella meséltek a tapasztalataikról és az innovatív márkáról, amely olyan termékeket kínál, amelyeket a természet ihlet és gazdagít. A közönségtalálkozó alkalmából az active beauty törzsvásárlókat 25X-ös pontpromócióval várta a dm az üzletekben és a dm Online Shopban.

A rendezvény szervezesen illeszkedett a dm idei évének mottójához: "Érezd az inspiráció erejét"! A drogéria 2022-es évét áthatják az impulzusok, amelyekből ihletet meríthetnek a vásárlók. Nyáron a természet adta inspirációs források kerülnek a középpontba, a szortimenteben is kiemelt figyelmet kapnak a természetes hatóanyagokat tartalmazó termékek és a környezetbarát megoldások. A fenntarthatóság leginkább a szortimenten keresztül érzékelhető, folyamatosan bővül azon termékek köre, amelyek alternatívát jelentenek a vásárlóknak, hogy tudatosabb döntéseket hozhassanak.

A közönségtalálkozó jó alkalmat adott arra, hogy a vásárlók első kézből kapjanak élményalapú információkat a Garnier márkáról, amely almárkáin - mint például a Fructis, Botanic Therapy, Garnier Bio, Ambre Solaire, Olia és Color Naturals - keresztül felel meg a széles vásárlói igényeknek. A termékek közül most többet ki is próbálhattak az érdeklődők. A Garnier márka folyamatosan igyekszik csökkenteni a csomagolások környezeti lábnyomát, valamint javítani a formulák ökológiai profilját és biológiai lebonthatóságát. 2021-ben a Garnier megkapta a Cruelty Free International pecsétjét a Leaping Bunny program keretében, azaz a márka összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes. 

A dm számára a személyes tanácsadás kiemelten fontos, emellett egyre bővíti azon csatornák számát, ahol vásárlóit minőségi, hiteles tartalmakkal tudja segíteni a mindennapi szépségápolás területén. Az active beauty print és online magazinok mellett töretlenül fejlődik a Terméktesztelők Facebook csoport is.

A drogéria innovatív megoldásokkal segíti, hogy mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően jusson hozzá a kívánt információkhoz. Kiszolgálják a hagyományos, személyes tanácsadást igénylő vásárlókat, miközben a technikai újítások révén a digitális megoldásokra fogékony közönségnek is maximális vásárlói élményt nyújtanak.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk