A legfontosabb kérdés az, hogy mit tehetnek a márkák, hogy a dinamikus és sokszor váratlan változásokat eredményező gazdasági, környezeti, társadalmi hatások közepette is változatlanul involválóak és relevánsak maradjanak fogyasztóik számára – mutatott rá Szalóky Tóth Judit. A The Coca-Cola Company vállalati kapcsolatokért felelős magyarországi vezetője az mmonline.hu-nak beszélt többek között arról is, hogy miért különösen fontos most az összefogás a marketing szakmában, és hogyan gondolkoznak a fenntarthatóságról.
Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?
Több mint húsz éve dolgozom marketing és kommunikáció által meghatározott üzleti területeken. A hitemet a marketing erejében az a hosszú távú tapasztalatom támasztja alá, amit a marketing értékteremtő és kézzel fogható növekedést biztosító eredményei kapcsán nap mint nap megélek.
Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?
A Marketing Summit a szakma meghatározó eseménye. Lehetőség arra, hogy megosszuk tapasztalatainkat, megvitassuk kérdéseinket vagy akár az esetleges kétségeinket is. Inspirálódjunk, és az itt szerzett tudást és információkat beépítve saját aktivitásainkba, hatékonyabban reagáljunk a gazdasági, üzleti, társadalmi környezet kihívásaira.
Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?
A tapasztalatmegosztás, az együtt gondolkodás, a szakmai kapcsolatépítés pozitív hatása különös jelentőséggel bír a jelen helyzetben, amikor olyan dinamikus változások zajlanak, amelyeknek megértése és stratégiánkba való megfelelő beépítése meghatározó jelentőséggel bír a hatékony és fenntartható üzletmenet kapcsán.
Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?
Sok a forró téma. Ami leginkább izgalmasnak ígérkezik a konferencia kapcsán az a legújabb fogyasztói elvárásokra, szokásokra és preferenciákra adott válasz - jelen esetben akár rövid távon is, de nem megfeledkezve a hosszú távú következményekről. A legfontosabb kérdés az, hogy mit tehetnek a márkák, hogy a dinamikus és sokszor váratlan változásokat eredményező gazdasági, környezeti, társadalmi hatások közepette is változatlanul involválóak és relevánsak maradjanak fogyasztóik számára.
Az interjú folytatását a Tovább gombra kattintva olvashatod!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk