„A SPAR Magyarország számára a vásárlói elkötelezettségén túl különösen fontos a szakmai pályázatokon való részvétel is, hiszen a szakértőkből álló zsűrik értékelése visszaigazolása a vállalatunk megújulásra, innovációra, fenntartható működésre való törekvésének. Büszkén állíthatom, ebből a szempontból az elmúlt időszak igen eredményes volt, üzletláncunk kezdeményezéseit, termékeit és üzleteit több nagy presztízsű, rangos díjjal ismerték el” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a SPAR munkatársai a már nyolcadik alkalommal szervezett „Az Év Boltja” versenyen három díjat is átvehettek. Budapesten, az Etele Plazában található, újonnan nyílt SPAR üzlet szupermarket kategóriában, a szintén új építésű kaposvári INTERSPAR áruház pedig nagyméretű szupermarket kategóriában kapta meg a kitüntető címet. Az üzletláncok versenyében az idei évben is a SPAR Magyarország érdemelte ki „Az év friss húsáru-kereskedője” címet. „Az Év Boltja 2022” verseny célja, hogy – különféle szakmai szempontok szerint – megtalálják Magyarország legkiválóbb élelmiszereket kínáló üzleteit, illetve felhívják a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.
Több értékes díjjal ismerték el a SPAR innovatív termékeit is a közelmúltban. A Store Insider magazin Best Innovatív Brand versenyén a SPAR Szafi free bagett nyerte el a Best Innovatív Brand 2022 díjat a Termék service kategória FOOD alkategóriájában. A NÉBIH Szupermenta „Túrórúdi” terméktesztjén pedig a SPAR terméke (S-Budget Rudi natúr desszertkészítmény, kakaós étbevonattal) harmadik helyezést ért el tejalapú rúd kategóriában.
Kitűnően szerepelt továbbá a SPAR a Trade Magazin által éltre hívott „Inno d’Or – Év Innovációja” versenyen, amelyen 30 olyan pályázat került ki győztesként, amelyek a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak. A zsűri döntése alapján a SPAR zero protein bar fehérjeszeletek, a SPAR protein pancake palacsintaporok és a SPAR Premium halfilé termékcsalád is a díj nyertesei között szerepelnek.
A Nők Lapja idén első alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt. A pályázatra olyan élelmiszereket és italokat lehetett benevezni, amelyek kaphatók a hazai üzletekben. A SPAR free from gyorsfagyasztott gluténmentes, laktózmentes túrótöltelékes gombóc és az S-Budget sós pálcika is kiérdemelte kategóriájában a Food Awards elismerést a magazin által kiírt közönségszavazáson. A pályázat speciális főkategóriájának, gluténmentes alkategóriájában a 300 grammos SPAR free from gyorsfagyasztott gluténmentes, laktózmentes túrótöltelékes gombóc lett a fogyasztók kedvence. A snackek, sós rágcsálnivalók főkategória sós ropik, magvak alkategóriájában pedig a 250 grammos S-Budget sós pálcika nyert.
A SPAR minden évben új színt visz a promóciós tevékenységébe. „Az év legsikeresebb promóciója” versenyt a Trade Magazin szervezésében immár 14. alkalommal hirdették meg. A szakmai megmérettetésen kereskedelmi kategóriában a SPAR „Hey Clay gyurma és plüss” promóciója első, míg a „JBL – Még sosem szólt jobban a nyár” promóció második helyezést ért el.
A kereskedelmi szektorban egyre fontosabb a digitális jelenlét, e tekintetben pedig a SPAR folyamatosan fejleszti online megoldásait. Az Év honlapja 2021 versenyen az Év Applikációja kategóriában minőségi díjat kapott a MySPAR mobilapplikáció, mely rengeteg hasznos információ és szolgáltatás mellett SuperShop pontok gyűjtésére, egyedi kedvezmények igénybevételére is lehetőséget teremt.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk