A STABILO játszóházi kampánya december 1-31-ig tart. Országosan 20 játszóházban fut, több, mint 120 ezer látogatót – többségében AB státuszú családanyát és gyermekét/gyermekeit elérve. A kampányban A2-es plakátokkal kommunikálunk, plusz a rajz- és foglalkoztató sarkokba termékmintákat, kreatív eszközöket helyezünk ki.
Kampánycél
A kampányban a STABILO woody 3 in 1 duo színes ceruza piaci bevezetését és ismertségét erősítjük.
A STABILO mindig kiemelt céljának tekinti, hogy folyamatosan, újabb és újabb kreatív termékekkel jelenjen meg, így egyik releváns célközönségük a gyermek és szülő a rajzolás, színezés élményén keresztül még több minőségi időt tud együtt eltölteni.
A kampány fő üzenete
Megduplázott rajzélmény!
A STABILO woody 3 in 1 duo színes ceruza nem egyszerű ceruza, hanem zsírkréta és akvarell is egyben, ráadásul legújabb, dupla színű változatával megkétszereződik a rajzolás, színezés élménye. További előnye, hogy minden sima felületre – akár üvegre, fémre, gumira, bőrre stb. – sokoldalúan alkalmazható, melyekről egy nedves ruhával egyszerűen eltávolítható.
Médiakoncepció
A kampányt kiemelten olyan helyre terveztük, ahol szülőnek és gyermekeknek is van idejük a termékkel és üzenettel ismerkedni. A játszóházakban a célcsoport átlagosan 2-3 órát is eltölt, figyelmük nem szétszórt, sőt mi több, van lehetőség a kreatív energiák felszabadítására is.
Alkotók listája
Megbízó: STABILO
- Marketing Manager: Pankotai-Háber Nikolett
- Marketing, média ügynökség: POME
- Sales / Client Director: Schmidt Attila
- Offline Manager: Klemm Jakab
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk