Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 08.

Sportfogadási infotainment műsort indított a Szerencsejáték Zrt.

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. március 5-től új sportműsort indít a Tippmix YouTube-csatornáján Berkesi Judit sportriporter és László Ági, a Kislány, nagyfoci blog alapítójának a vezetésével. Az új formátum célja, hogy hazai és nemzetközi meghívott vendégek segítségével adjon naprakész szakmai információt elsősorban a futball világából, amely sportág a cég sportfogadási bevételeinek több mint felét biztosítja. Az első, dupla adás vendége Marco Rossi szövetségi kapitány volt.

Havonta minimum két alkalommal találkozhatnak majd a nézők a műsorral. Az adások a Tippmix frissen indult YouTube-csatornáján lesznek láthatóak először, majd a megjelenést követően a legnépszerűbb podcast streaming felületeken (pl.: Spotify, Apple Podcasts) és a Szerencsejáték Zrt. saját közösségi felületén is hallgathatóvá, illetve visszanézhetővé válnak. Az indulást és az új részek promócióját, valamint a Tippmix csatornára történő feliratkozást digitális kampány kíséri és segíti.

A műsor indításának fő célja

A Szerencsejáték Zrt. árbevételének 54%-át a sportfogadás adja, amely évről-évre dinamikusan növekszik. A felmérések azt mutatják, hogy a milliós méretű sportfogadói kör tagjai előzetesen és folyamatosan széleskörűen tájékozódnak a fogadásokkal kapcsolatos olyan információkról, amelyek segítik őket a piacok jobb megismerésében és a sikeresebb eredményekben. Új műsorunk elindításával ebben kívánunk szakmai segítséget és teljesebb körű szolgáltatást nyújtani szórakoztató, hazánkban egyedülálló formában.

Kreatív koncepció

Új megközelítéssel állunk a sport világához, ezen belül kiemelt hangsúllyal a nemzetközi és hazai labdarúgáshoz a kellő szakmai tartalom megjelenése mellett, mindegy 25-30 perces időintervallumban. A Mester2es célcsoportja a 18-34 éves futball iránt érdeklődő és sportfogadásra fogékony közönség, azonban időről időre más, jelentős fogadási piacnak számító sportágak (pl.: e-sport, tenisz, kosárlabda) is helyet kapnak majd. Célunk, hogy tovább bővítsük a női fogadók táborát, akik a rendszeres sportfogadóink között jelenleg közel 16%-át alkotják játékosainknak.

Érdekességek

Az általában férfiak által dominált futball világában a Szerencsejáték Zrt. műsorában rendhagyó módon két női műsorvezető kalauzolja a fogadókat a friss és exkluzív információk között, egy dedikáltan Youtube-ra készített formátumban. Berkesi Judit és László Ági kiváló párost alkotnak, akik a próbafelvételeken is bizonyították, hogy tökéletesen kiegészítik egymást. Amíg Juditot a televízióból ismerheti minden futballrajongó, Ági az online tér egyik legismertebb és legaktívabban alkotó bloggere, aki otthonosan mozog a sportfogadás világában is. Judit szakterülete elsősorban a hazai és női labdarúgás, Ági pedig a nemzetközi futball szakértője. A hölgyek munkáját és a projektet Tőrös Balázs segíti kreatív producerként. A műsor további különlegességét a kis indusztriális kivitelezésű stúdió adja, amely egyedi látványtervezéssel valósult meg.

Az első alkalommal rögtön egy dupla adással készültünk a nézőknek, amelynek Marco Rossi szövetségi kapitány volt a vendége. A beszélgetés során többek között a közelgő Nemzetek Ligája mérkőzésekkel kapcsolatos elvárásokról is faggattuk a mestert.

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
  • Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
  • Szenior közösségi média munkatárs: Ocskó Ádám
  • Sportmarketing osztályvezető: Dudás-Györki Tamás
  • Sportmarketing munkatárs: Ferencsák Tamás
  • Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
  • Szenior média szakértő: Czinkota Ádám

Reklámügynökség: Lounge Design Kft.

  • Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
  • Senior account manager: Kővágó Zsófia
  • Kreatívigazgató: Radovics Péter
  • Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
  • Senior Art Director: Hárságyi Péter
  • Senior szövegíró: Grósz Ádám

Médiaügynökség: New Land Media

  • Média Csoportvezető: Nagy-Pokol Dorothea
  • Senior médiatervező: Cseke Judit
  • Junior médiatervező: Veres Dorina

Social Media ügynökség: Dot Creative

  • Surowiak Marci - content director
  • Dobos Gábor - senior social media manager
  • Sujtó Attila – senior social media manager
  • Braun Annamária - client service director
  • Baranyi Bálint – account director

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk