A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a SPAR termékkínálatának kialakításakor mindig elkötelezett a minőség iránt, így van ez a borok területén is. A vállalat évtizedek óta segíti a hazai borkultúra fejlődését, a SPAR és INTERSPAR üzletekben válogatott borokat találsz az ország valamennyi borvidékéről Villánytól egészen Tokajig. 2007-től pedig a SPAR a Budapest Borfesztivál főtámogatójaként is népszerűsíti a magyar borokat, borászokat. A cég az elmúlt évben több mint 11,5 millió palack bort értékesített, az eladási listái élén pedig a fehérborok álltak.
A SPAR most a te véleményedre is kíváncsi!
A SPAR számára fontosak a vásárlói visszajelzések, éppen ezért az üzletlánc most három korosztály borkedvelőit invitálja online kérdőív kitöltésére, ahol vannak olyan válaszadási lehetőségek is, amelyek egy-egy meghatározó, emlékezetes élethelyzet és a bor kapcsolatáról szólnak. Például arra is kíváncsiak, hogy milyen borral lazítasz ünnepekkor, vagy milyen bort választanál társasjáték mellé.
Értékes nyeremények is várnak rád
Ha kitöltöd a kérdőívet azzal nemcsak a SPAR munkáját segíted, de szuper nyeremények is várnak rád. Egyebek mellett értékes utalványokat, jegyeket és belföldi utazásokat is nyerhetsz. Ezen felül a népszerű MySPAR applikációban akciós kuponnal ajándékoznak meg, amellyel 20%-os kedvezménnyel vásárolhatod meg a kedvenc borodat a SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Az országos bortesztről bővebb információhoz kattints az alábbi linkre.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk