Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 28.

Sok apró is sokat segít!

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP Bank digitális adományozó platformjáról szóló integrált image kampány június 20-án indult el, és augusztus 21-ig fut különböző online felületeken, social csatornákon, DLP-ken, és természetesen a tévében. Ezeken kívül különböző pr-együttműködések is készülnek.

Kampánycél: Bemutatni és népszerűsíteni az OTP Bank egyedülálló, digitális mikroadományozó platformját, valamint kidomborítani a bank elkötelezettségét, hogy folyamatos digitális fejlesztésekkel segítse ügyfeleit.

Kreatív koncepció: Sokan vannak, akik szeretnének segíteni a rászorulókon, de úgy érzik, az a kicsi, amivel hozzá tudnának járulni az ügyhöz, mit sem számít. Az elmúlt évek váratlan eseményei pedig még inkább megteremtették az igényt egy olyan platformra, aminek köszönhetően életünk részévé válhat a rendszeres, kisösszegű adományozás.

Az OTP Bank egyedülálló digitális fejlesztése erre az igényre válaszol, hiszen banki ügyeink intézése közben, pár gombnyomással támogathatunk egy jó ügyet, már párszáz forinttal. Akár az új OTP internet- és mobilbankban, akár a honlapon, akár ATM-en bankolunk. Ezek a kis összegek pedig az OTP Bank kiterjedt ügyfélkörének köszönhetően jelentős összegű támogatássá állnak össze. Így már egy apró segítséggel is hatással lehetünk mások jövőjére!

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva: Digitális adományozás, amivel összeáll a sok apró segítség

Érdekesség, behind the scenes: Most fordult elő először a bank életében, hogy egy forgatásra kiszállítottak egy működő ATM-et. Ráadásul, a legmodernebb verziót használhattuk, ami nem kevesebb, mint 100 kg!

Alkotók listája

 

Megbízó: OTP Bank Nyrt.

  • Marketing és Kommunikációs Igazgató: Nagy Zoltán Péter
  • Marketing kommunikációs csoportvezető: Németh Anna
  • Márkamenedzsment szenior tanácsadó: Hevesi László
  • Márkamenedzsment szenior szakértő: Pálfai Kira Lili
  • Márkamenedzsment szakértő: Horváth Anna Lili
  • Vállalati kommunikációs és márka squad product owner: Barta Emese
  • Vállalati kommunikációs szenior szakértő: Marosfi-Erdősy Zsuzsanna
  • CSR csoportvezető: Szabó Dóra 
  • Kutatási csoportvezető: Ferenczhalmy Bálint
  • Kutatási tanácsadó: Varga Anna

Reklámügynökség: Café Communications

  • Bitterman Tünde
  • Csekk István
  • Gyüre Orsolya
  • Havas Kinga
  • Heuthaler Orsolya
  • Kenczler Marci
  • Orbán Eszter

Produkciós cég: Café Film

  • Rendező: Damokos Attila
  • Operatőr: Nagy Marcell
  • Gyártásvezető: Krékits Péter

Fotós: Lukács Dávid
Vágó: Szórád Máté
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Szabó Ákos
Zene: Almássy Márton

Médiaügynökség: Café Média

  • COO – Media services: Király Anita 
  • Head of PPC: Harsányi Miklós
  • Digital Performance Manager: Fogas Márton
  • Senior integrated media planner: Solymos Kitti

PR ügynökség: FleishmanHillard Café 

  • Account Director: Szatmári Péter 
  • Account Manager: Hajdók Dávid 
  • Account Executive: Eörsi Péter

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk