A Magyar Marketing Szövetség a Sirha Budapest 2024 alkalmából a kiállítók számára meghirdeti kiállítói Marketing Díj pályázatát.
A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing tevékenység fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.
A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt élelmiszeripar és HoReCa szektor eredményességét kívánják támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai gyakorlatoknak, példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.
- A pályázat résztvevője: lehet minden olyan cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz a Sirha Budapest 2024. kiállításon és a Jelentkezési Lap beküldésével jelzi részvételi szándékát.
- A pályázat tárgya: A cég vagy vállalkozás kiállításon való megjelenésének marketing stratégiája, eszközrendszere, az üzletpolitikai célokat szolgáló és alátámasztó koncepciója.
- A pályázat tartalmazza: a kitöltött - mellékelt - pályázati lapot, valamint az abban szereplő szempontok részletes kifejtését, dokumentálását.
A pályázatot csak a kitöltött jelentkezési lappal, a mellékletekkel és a pályázati díj átutalásával együtt tekintjük érvényesnek!
- Beküldési határidő: 2024. február 29.
- Beküldési cím: a pályázatot, vagy annak linkjét online kell beküldeni a marketing@marketing.hu e-mail címre.
- Információ:
Magyar Marketing Szövetség részéről kapcsolattartó:
Juhász Violetta, Office Manager
Telefon:+36 20/504-3048
E-mail: marketing@marketing.hu
www.marketing.hu
MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat részéről szakmai kapcsolattartó:
Dr. Totth Gedeon, az Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozat elnöke
Telefon: 20 916 1794,
E-mail: totth.gedeon@uni-bge.hu - A zsűrit a Magyar Marketing Szövetség kéri fel és bízza meg. A zsűri résztvevői között az MMSZ felkért szakértői szerepelnek. A zsűri döntése nem megfellebbezhető.
- Az elbírálás módja: szakmai szempontok alapján, az aktualitás, a korszerűség, az ötletesség figyelembe vételével történik. A zsűri vizsgálja és értékeli a kiállításon történő megjelenés, a szándékolt mondanivaló, és a kiállítás összhangját. A Jelentkezési Lap pontjai csak a pályázat rövid leírását tartalmazzák, adatai csak tájékoztató jellegűek. A bírálat a részletesen kidolgozott pályamunka alapján történik, majd ezt követően a zsűri a kiállítás helyszínén megtekinti a standokat és értékeli, hogy azok mennyire tükrözik a célkitűzéseket, mennyire vannak összhangban a pályázatokban leírtakkal.
- A pályázat részvételi díja: 35.000.-Ft,+ ÁFA melyet a pályázat benyújtásával egy időben kérünk a Magyar Marketing Szövetség Duna Takarékszövetkezet 58600551-11170918 számlájára. A részvételi díjról utólag számlát állítunk ki.
- Díjátadás: a Sirha Marketing Díj átadására március 5-én a nyitónapon ünnepélyes keretek között kerül sor. A Magyar Marketing Szövetség a zsűri döntését és az értékelést honlapján és szakmai fórumokon nyilvánosságra hozza. A Marketing Díj 2024. évi győztesének a díjon felül egy fő számára ingyenes részvételi lehetőséget biztosítunk a 2024. évi Marketing Summit-on. A zsűri által a győztesen túl kiemelkedőnek ítélt pályázat benyújtója térítésmentes online Summit Play részvételi lehetőséggel gazdagodik.
JELENTKEZÉSI LAP LETÖLTÉSE
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk