A CHERRISK online biztosítási platform augusztustól Németországban és Magyarországon egy olyan 360 fokos kampányon keresztül tervezte kommunikálni aktuális utas-, lakás- és balesetbiztosítását, aminek alapját egy minden felületre és termékajánlatra tökéletesen implementálható kreatív platform adja.
Kampánycél
A kampány célja, hogy a digitális, social media, out of home, reptéri és televíziós csatornákon futó kommunikáció hosszú távon kiugró, figyelemfelkeltő legyen a brand célcsoportja számára, ezáltal pedig nagyban növelje a CHERRISK márkaismertségét és hosszú távon az online értékesítést.
Kreatív koncepció
Semmi sem jobb a bajban egy hideg koktélnál. Vagy épp egy meleg takarónál. Egy nagy ölelésnél. Vagy egy kis odafigyelésnél… Kivéve a CHERRISK. Ezt azt örök érvényű igazságot mutatja be kellő humorérzékkel, abszurditással, 19 megragadó szituáción keresztül a kreatív platform.
Szerettünk volna egy reklámzajból kiugró, nemzetközi szinten egyedi hangulatú világot létrehozni a brand számára, ami egyidőben képes megragadni az emberek figyelmét, mosolyt csalni az arcukra és érdemben elmélyíteni a márkaüzenetet. Úgy érezzük, hogy a CHERRISK nyitottsága és belénk vetett bizalma, a rendezőpárosunk tehetsége és elhivatottsága, illetve a 235 profizmusa által ez a világ tényleg életre kelhetett - mondta el Persely Tamás, a feat. kreatívigazgatója.
Érdekesség, behind the Scenes
A forgatás 3 napon keresztül zajlott - ezalatt a stáb 5 fő helyszínen - kezdve a Kopaszi-gáttól a Liszt Ferenc Reptéren keresztül a filmstúdióig - forgatott le 9 filmet, és fotózott be ezzel párhuzamosan 19 szituációt.
Alkotók listája
Megbízói oldal: CHERRISK by UNIQA
- Head of Growth: Matócza Szabina
- Brand and Communication Lead: Balogh-Papp Evelin
- Head of Design: Baksa János
Nemzetközi lead kreatív ügynökség: feat.
- Kreatívigazgató: Persely Tamás
- Head of Art: Béky Patrik
- Copywriter: Futó Roland
- Art Director: Komlovszky Ákos
- Motion Designer: Simon Tamás
- Graphic Designer: Bakó Fanni
- CEO: Probáld Attila
- Senior Account Manager: Csizmadia Bori
- Freelancer stratéga: Molnár Eszter
Produkciós ház: 235
- Director: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint (THE SOUP)
- DOP: Nagy Bálint
- Head of Production: Dreissiger László
- Producer: Rubesch Dávid
- Production Manager: Babócsai Borka
- Art Director: Láng Imola
- Stylist: Bognár Hajnalka, Horváth Ottó
- Editor: Gothár Márton
- Composer: Fodor Máriusz
- Unit Manager, Location Manager: Lukács Gergő
- 1st AD: Lőrincz Tamás
- 2nd AD: Mertz Hanna Míra
- PA: Kovács László
- Focus Puller: Kamerda Károly
- 2nd AC: Stefler Márton
- Video: Kálmán Mihály
- DIT: Nemesdédi Ádám
- Gaffer: Pethő Kristóf
- Best Boy: Pethő Péter
- Key Grip: Kecskeméti Máté
- Animal Coordinator: Halász Árpád
- Ronin Operator: Bor Zoltán, Bor Péter
- SFX: Deák Ferenc
- Rigging: Juhász László
- Construction: Brill Barna
- Set Decorator: Tápai Mihály, Kovács Boglárka, Kocsis Anna
- Props: Zámbó Márton, Bíró Dániel, Tóth Raymond
- MUA: Kund Barbara
- Hair: Svégel Gergő
- Catering: Hammerl Zsolt
- Location Security: Nagy Ferenc “Füli”
- Unit: Kopházi András
- Transport: Szupp Géza
- Werk Photographer: Szikora Zsombor
- Werk Video: Holecz Balázs
- Campaign Photographer: Galgóczi Németh Kristóf
- Campaign Photo Retouch: Tóth Emese
POST PRODUCTION
- Colorist: Vándor Ádám
- VFX Supervisor: Nagy Miklós
- Sound Design: Kalotás Csaba
- SPECIAL THANKS - SPARKS: Romwalter Judit
Médiaügynökség: INTREN
- Ügyvezető: Gandera Balázs
- Senior PPC Manager: Fonyó Adrienn
- Senior Digital Consultant: Németh Roland
PR ügynökség: PIO
- Director of Communications: Patricia Kurowski
- Project Manager: Vivien Albeck
- Project Manager: Evelyn Stockmann
- Project Manager: Franziska Freytag
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk