Az Emarsys rendszer a vállatoknak olyan kulcsrakész megoldásokat kínál, amelyekkel azok gyorsan, hatékonyan tudnak személyre szabott marketingkampányokat készíteni. Az ügyfelek e-mailek, mobilappok, közösségi szolgáltatások, sms-ek és természetesen weboldalak segítségével valósíthatják meg a vásárlói interakciót. A mesterséges intelligenciának köszönhetően a program minden egyes lépés során tanul és javul. A rendszer a regisztráló érdeklődőnek a megfelelő beállítások mentén kínál komplex fogyasztói élményt, teljesen automatikusan vezetve végig a vásárlót a számára kijelölt úton, akár több hétre előre megtervezett kampányokon is. Az Emarsys hibrid megoldások lebonyolítására is alkalmas: a fogyasztói profilba bekerülnek a bolti és az online, vagy éppen applikáción keresztül történt böngészési és vásárlási előzmények is.
Az Euronics 2020. nyarán küldte ki az első olyan hírlevelet, amelyet már az SAP Emarsys rendszere kezelt. A korábbi hírlevélrendszer egyik legnagyobb hátránya az volt, hogy a levelek jelentős része a felhasználók spam mappájába került, emiatt a megnyitási arány alacsony maradt. Az SAP Emarsys erre a problémára többféle megoldással is szolgál: a küldés előtti kézbesíthetőségi jelentés például megmutatja, mennyire ideális a hírlevél mérete, vagy került-e spam-gyanús szó a tárgymezőbe. Az optimalizált idejű kiküldés segítségével a levél pedig a címzettek számára legjobb időpontban küldhető, így a felhasználók nagyobb valószínűséggel nyitják meg az üzenetet. A 2020-as és 2021-es első félévi forgalmi adatok összehasonlítása jól mutatja, hogy az SAP Emarsys-szal az Euronics valódi áttörést ért el. A hírlevelek megnyitási aránya közel 11 százalékkal javult, az átkattintási arány 6,5 százalékos növekedést mutatott, ez pedig összességében 80 százalékos bevételnövekedést hozott ezen a csatornán.
Erre a rendszerre támaszkodva tervezte meg a BioTechUSA is a 2020-as kampányokat, azonban a pandémia közbeszólt. A korábbiaktól eltérően ezt követően már nem az volt a központi tematika, hogy hol, milyen edzésprogrammal maximalizálható a teljesítmény, hanem hogy miként őrizhetik meg fittségüket a korlátozások ellenére is a fogyasztók. Az Emarsys segítségével csupán néhány hét alatt sikerült új irányt venniük. Más célrendszerrel dolgozták ki a programokat, teljesen új tematikákat választottak, új filmeket forgattak, és természetesen újra kalibrálták a vásárlói termékajánlatokat is. A Lifestyle programuk újratervezésében az SAP Emarsys volt segítségükre, az új életmódkampánnyal Magyarországon több mint százezer új feliratkozót gyűjtöttek.
A rendszer hatékonyságát jól mutatja a tavaly november végi „Cyber Weekend” alatt elért eredmény is, amikor az ügyfelek világszerte több mint 3,5 milliárd üzenetet küldtek a potenciális vásárlóknak – ebből több mint 1 milliárdot csak a Black Friday napján. A megoldás 2022-ben is komoly támogatást nyújt a marketingszakemberek, illetve az e-kereskedelemben tevékenykedő vállalatok számára.
A Magyar Marketing Szövetség és az SAP Hungary közös üzleti reggelijén 2022. május 18-án reggel 9:00 és 11:00 között a budapesti New York Palotában gyakorlati példákon keresztül mutatja be a modern marketing automatizációval támogatott kampányok menedzselését. A kötetlen, interaktív reggeli alatt a vendégek bármikor bekapcsolódhatnak a kerekasztal beszélgetésbe, illetve kérdéseket tehet fel az SAP/Emarsys szakértőinek is. A szervezők a jateknet.hu, az Euronics és a BioTechUSA marketing szakembereinek értékes tapasztalataival és Litkai Gergely humorista moderálásával várja a vendégeket.
Az eseményen a részvétel díjmentes, a helyek viszont korlátozott számban érhetők el, ezért regisztrációhoz kötött. Az érdeklődők az alábbi linken regisztrálhatnak, illetve találnak bővebb információt az eseményről.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk