Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 02.

Sanofi: Okosan a napon egész évben!

A világon évente 2-3 millió bőrdaganatos esetet regisztrálnak, Magyarországon pedig minden 3. embernél alakulhat ki élete során nem melanoma típusú bőrelváltozás az UV-sugárzás káros hatásai miatt. A Sanofi megbízásából létrehozott Okosan a napon weboldal azért jött létre, hogy széles körben felhívja a figyelmet a nem melanoma bőrdaganatok veszélyeire, az egész éves fényvédelem fontosságára, bőrtípusunk rizikófaktorainak megismerésére. A kampány indulásának időzítése nem véletlen: a fényvédők használatát a nyár végével sem szabad abbahagyni, alkalmazásuk minden évszakban fontos!

A kampány középpontjában az Okosan a napon weboldal áll, ahol a Magyar Dermatológiai Társulat közreműködésével bőrgyógyász onkológus szakemberek interjúkban, podcastokban és cikkekben osztják meg a témával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és tanácsokat. Az oldalon található bőrtípus teszt segítségével néhány egyszerű kérdés megválaszolásával mindenki megismerheti a saját bőrtípusára vonatkozó kockázatokat, tanácsokat.

A weboldal mellett kampány másik fő eleme egy reklámfilm, amely egy meglepő összehasonlítással hívja fel a figyelmet a 4 évszakos fényvédelem szükségességére.

A kampány/reklám fő üzenete: Bőrünk egész éves fényvédelmével csökkenthető a nem melanoma bőrdaganatok kialakulásának kockázata. Azaz: Okosan a napon egész évben!

Kreatív koncepció: Testünk ruhával nem fedett részei egész évben ki vannak téve az UV-sugárzás káros hatásainak. Vannak azonban olyanok, akik foglalkozásukból adódóan olyan „munkaruhát” viselnek, ami egész testüket takarja. Ilyenek pl. az űrhajósok, szerzetesek, méhészek. A kreatív koncepció erre a fordított megközelítésre épít: nekik nincs szükségük fényvédőkre, azonban egy átlagembernek ez elengedhetetlen, ha meg szeretné előzni a nem melanoma bőrdaganatok kialakulását.

Érdekesség, behind the scenes: A weboldal fejlesztésével kapcsolatos egyeztetésekhez 3 kontinens 4 időzónáját kellett összehangolni, emiatt volt egészen rendhagyó időpontú Teams meetingek.

Az alkotók listája

Megbízói oldal – Sanofi – Aventis Zrt.

  • Szakmai vezető: Kovács Edina
  • Projektvezető: Galló Gergely

Kreatív ügynökség – Insomnia 

  • Kreatív igazgató: Hoós Ágnes
  • Senior art director: Nyírő Anita

Produkció – Umbrella

  • Account director: Tallódi Emese
  • Account: Borsos Ádám

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk