Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 18.

Rumos-diós jegeskávéval újít a HELL ENERGY COFFEE

Három évvel ezelőtt, 2019 nyarán vezette be a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a HELL az ENERGY COFFEE aludobozos jegeskávé termékcsaládját, a hideg finomságok akkor 3 különböző ízben kerültek forgalomba. A fogyasztók nagyon gyorsan megkedvelték a magyar tejből készülő, kiváló minőségű, kiemelkedő ár-érték arányú tejalapú italokat, így már 2020 őszén hazánkban piacvezető pozíciót ért el az ENERGY COFFEE a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében, és ezt a pozíciót azóta is őrzi a márka.

A HELL cégcsoport minden márkája, így az ENERGY COFFEE is, a folyamatos innovációról és megújulásról ismert. Az elmúlt három évben a három tagból álló termékcsalád hattagúra bővült, és most megérkezett a hetedik újdonság. A jegeskávé kedvelő közönség nyitott a különleges ízekre, párosításokra, ezért az év elején bevezetett sós karamella után júliustól a dió és a rum ízharmóniáját kóstolhatja meg az, aki az ENERGY COFFEE újdonságát választja.  

„Hosszas fejlesztés után, mi vagyunk az elsők itthon, akik a rumosdió ízkombinációt praktikus, 250ml-es aludobozban kínáljuk a fogyasztóink számára. Fontos kiemelni, hogy ugyan nevében és ízében rumos, de alkoholt nem tartalmaz új jegeskávénk, ahogy tartósítószert és mesterséges színezéket sem. A nyári hőségben az új ENERGY COFFEE Rum-Walnut jegeskávé kiváló választás lehet” – mondta el Galántai György, a HELL ENERGY kereskedelmi és marketing igazgatója.

Az új jegeskávé ital, 40 mg/100ml koffeint tartalmaz, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint 70% UHT tejjel készül, és 250 milliliteres, 100%-ban újrahasznosítható alumínium italdobozokba töltve kerül forgalomba.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk