Nőnap alkalmából rendeztek szépségnapot a Baptista Szeretetszolgálat intézményeiben, anyaotthonokban és hajléktalanszállókon lakó hátrányos helyzetű hölgyek számára. Az eseményen önkéntes fodrászok, kozmetikusok és szépség-tanácsadók kezei között szépülhettek a vendégek, amelyhez az eszközöket a szakemberek számára a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann biztosította. A szeretetszolgálat a drogéria által felajánlott ajándékcsomagokkal is kedveskedett minden résztvevőnek.
"Ezen a napon minden a hölgyekről szólt, mindannyian igazi, varázslatos nőnek érezhették magukat, támogatóinknak köszönhetően sok ajándékot, kozmetikumot és virágot kaptak, sőt, tombolán is számos értékes nyeremény talált gazdára" – mesélte Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat PR vezetője.
A hölgyek nagy része visszatérő vendég ezen a rendezvényen, hiszen a Baptista Szeretetszolgálat évek óta rendezi meg a nőnapi szépségnapot számukra. Legtöbbjüknek nincs lehetősége máskor a külsejével foglalkozni, ezért is várják különösen minden évben ezt a rendezvényt, hogy hajat vágassanak és élvezhessék, amikor profi kozmetikusok sminkelik ki őket. A szeretetszolgálat a jövőben is szeretne egy évben legalább egy napot biztosítani számukra, amikor teljesen kikapcsolódhatnak, szépítkezhetnek és ajándékokkal térhetnek haza.
"Drogériaként kiemelten fontosak számunkra a nők és az őket mindenféle élethelyzetben támogató ügyek, a Baptista Szeretetszolgálat folyamatos munkája pedig kiemelkedő ebben. Nőnapi rendezvényük olyan hiánypótló esemény, amelyhez évek óta szívesen járulunk hozzá a termékeinkkel" – tette hozzá Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketing vezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk