Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A média foglalások szignifikáns része most októberi lapszámokban indul prémium havilapokban, lifestyle és női magazinokban.
Kampánycél
2020-ban a pandémia alapos csapást mért a turizmusra. Az Aria Hotel Budapest 2015-ös nyitása óta óriási utat járt be, a 49 szobás butik hotel számtalan nemzetközi elismerést szerzett - a TripAdvisor Travelers’ Choice Awards-on elnyerte a világ legjobb szállodája elismerést, a World Boutique Hotel Awards Európa legjobbjának választotta a hotel Harmony Spáját, a Condé Nast Traveler a világ 10 legjobbja közé sorolta tetőteraszát, a High Note SkyBart.
A magyar származású amerikai tulajdonos, Henry Kallan, aki 4 New Yorki-i és egy torontói szállodát is jegyez egy sor különleges kvalitással álmodta meg a budapesti szállodát: zenei koncepció, egyedi építészet és design, személyre szabott figyelem és fesztelen kiszolgálás, melyért a nevéhez fűződő szálloda-csoportot a World's Kindest Hotelier (A világ legkedvesebb szállodatulajdonosa) elismeréssel díjazták. A sikerek ellenére a szálloda hirtelen hosszú hónapokra bezárni kényszerült.
Az újraindításkor a szektor szereplői közül sokan forgalomösztönző marketingaktivitásra fókuszáltak, de az Aria Hotel a márkakommunikáció mellett döntött: “Úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy végre megjelenítsük azokat az érzéseket, amelyeket az Aria márka megtestesít. Felkértem Lábady István fotóművészt, hogy segítsen ennek képi megfogalmazásában”- mondta el Henry Kallan a szálloda magyar származású, New York-ban élő tulajdonosa.
A kampány fő üzenete
Utazásaink során nem csak új tájakat és kultúrákat vágyunk megismerni, hanem szeretnénk ismét rátalálni játékos és romantikus önmagunkra.
Kreatívkoncepció
Lábady Istvánt egy fotó elkészítésére kérték fel, de az együttműködés során végül egy három képből álló sorozat született meg. A kompozícióban fontos volt, hogy az épületben rejlő egyedi építészeti színvonal - a csigalépcső, valamint a bérpalota üvegtetővel fedett belső udvara és az udvar feletti teljes körfolyosós panoráma és a tetőterasz feletti égbolt is megjelenjen.
A modellek a finom, elegáns, kozmopolita miliőt erősítik, a képeken megjelenő történetekben gyermeki őszinteség vegyül a konvenciókat háttérbe szorító romantikus játékossággal.
“Izgalmas kihívás volt képekbe sűríteni azokat a szempontokat, amelyeket az Aria Hotel szeretett volna megjeleníteni. Nem a hagyományos ügynökségi felkérés volt, hiszen nem layoutokat kaptam, hanem inkább érzések listáját. Több ötletem közül Henry hármat választott ki, melyeken műteremben és a helyszínen is több körben dolgoztunk.”
A kampány-szlogenek - “Life re-imagined”, “The only way is to go all way” és “I can’t be good all the time” - az Aria Hotel által képviselt legfőbb értékekre reflektálnak: a butik hotel elvarázsolt, álmokat megtestesítő, színpadi jelenetet idéző belsőépítészeti és zenei koncepciójára, az “ötcsillag” feletti szolgáltatási szemléletmódra, és arra a vágyódásra hogy az utazásaink során újra játékos és romantikus önmagunkra találjunk.
Alkotók listája
- Fotós: Lábady István
- Kreatív koncepció, art direkció: Lábady István
- Modellek: Rebeca / Art Models, Dan / WAM Models
Megbízói oldal
- A szlogeneket a tulajdonos, Henry Kallan álmodta meg a képekhez
- Marketingigazgató: Tolnai Máté
- Brand manager: Galambos-Parti Regina
Ügynökségek
Reklámügynökség: A kreatív koncepció létrejöttét és kivitelezését a Zerocom Agency fogta össze, amely 2015 óta kezeli a szálloda PR és marketing kommunikációját.
- Ügyfélkapcsolati vezető: Vásony Nóra
- Producer, casting: Vásony Barbara
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk