Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 15.

Rendhagyó tornaórákkal kezdte az évet a Decathlon

Magyarországon kiemelkedő arányú (20%) a testnevelés órák száma az alapszintű oktatásban, míg az OECD átlag csupán 9%, derül ki az OECD Education at a glance 2021-es kiadványából. Ezeken az iskolai órákon a gyerekek a tanárok instrukcióit követik, de a Decathlon most lehetőséget biztosított néhányuknak, hogy fordított szerepkörben bizonyíthassanak. 45 perc erejéig megtarthatták saját tornaórájukat, ahol egy testneveléstanár és a sportos színésznő, Nyári Dia végezték el a feladatokat. A kicsik nem kímélték a felnőtteket, rendesen megizzasztották őket, és kritikusan ellenőrizték a gyakorlatok helyes elvégzését.

„A gyerekek sokkal keményebb feladatokat adtak nekünk, mint amilyeneket egy felnőtt edző adott volna. Ráadásul ők ezt gond nélkül tudták is velünk együtt csinálni, én viszont a negyedik négyütemű fekvőtámasz után azt éreztem, hogy ez lehet, elég is lesz, de ők bizony nem kíméltek” – mondta nevetve Nyári Dia színésznő, aki mindennapjainak szerves része a mozgás, a rendszeres edzések mellett a párizsi maratont is lefutotta már. – „Nagyon szerettem a labdadobálós feladatot, hosszú idő után átélhettem egy játékos tesióra örömeit, a kidobóval, fogócskával és versennyel együtt.”

 A Decathlon számára az iskolakezdés kiemelten fontos időszak, a márka idén a Magyar Református Szeretetszolgálattal közösen országszerte tanszer-adománnyal támogatja a rászoruló diákokat és családjukat. „Szeptemberben a családoknak számos új tanszerre, ruhára kell beruházniuk. Ezért döntöttünk úgy, hogy tanszerekkel megtöltött hátizsákok és tornafelszerelések biztosításával igyekszünk enyhíteni a rászoruló családok számára ezt az anyagilag megterhelő időszakot” – mondta Herczeg Lilla, a Decathlon vállalati kommunikációs igazgatója.

A vállalat a Magyar Református Szeretetszolgálattal közösen 1 643 000 ft értékű sportszercsomag adományt juttatott el országszerte iskolákhoz és családokhoz egyaránt. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk