Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. szeptember 16.

Rendhagyó kampánnyal csábít vissza a kondi-terembe a BioTechUSA

A BioTechUSA márka csaknem három évtizedes szakmai tapasztalatával és a közel 2000 termékből álló portfóliójával egyéni céloktól függetlenül megfelelő választás lehet mindenki számára. Szakértőik hasznos tanácsaival kiegészülve - megtartva a fokozatosság elvét, kiemelt figyelmet fordítva a megfelelő étrendkiegészítők használatára - elkerülhetőek a sérülések és sikerrel járhatunk céljaink mielőbbi elérésében.

Teljeskörű, 360 fokos PR és CSR kampány

A kampány Magyarországon PR-ben organikus módon, valamint különböző portálokkal együttműködve videós anyagokban, a közösségi médiában, egy dedikált kampányoldalon, vállalati kommunikációs és belső kommunikációs felületeken, valamint az együttműködő partnerek, – a Fitness5 és a Bátor Tábor - illetve márkanagyköveteik felületein is megjelenik.  Ennek részeként egyedi kulcsvizuált, illetve csatornaspecifikus mutációkat és dedikált weboldalt készítettek, és egy jótékonyságra buzdító kampányvideót is forgattak két márkanagykövetük, a BioTechUSA-csapatát régóta erősítő Oczella Eszter IFBB BIKINI Pro versenyzővel és Kiss Jenő IFBB Pro, 2x Mr. Univerzum testépítő legendával. A márka- és jótékonysági nagykövetek nemcsak a vizuális tartalmakban vállalnak szerepet, hanem saját közösségi felületeiken is aktívan támogatják az adománygyűjtést.

Az aktivitás indulásakor az egyik legősibb PR ötletet is bevetették: közel 60 újságíró kollégának személyre szabott üzenettel ellátott, termékspecialista által összeállított, BioTechUSA-termékeket tartalmazó dobozt állítottak össze, ezzel is ösztönözve őket is a visszatérésre.

A sportolás mellett most egy jó ügyet is támogathatunk

A kampány teljes időtartalma alatt a vállalat egy karitatív kezdeményezést is útjára indít. Ennek keretében az országszerte összesen 17 konditermet számláló Fitness5 edzőteremhálózat bármely konditermében eltöltött edzéssel, alkalmanként 30 forinttal járulhat hozzá bárki a Bátor Tábor javára indított adománygyűjtéshez. Az így gyűjtött összeget pedig 100%-ban a szervezet javára ajánlják fel, akik élményterápiás programokkal segítenek súlyosan és tartósan beteg gyerekeknek és családtagjaiknak fizikai és lelki állapotuk javításában. Az edzőtermek látogatói között pedig 3 db, egyenként 50 ezer forint értékű BioTechUSA ajándékcsomagot sorsolnak ki.

A kollégákat is bevonják jótékony kezdeményezésükbe

Az aktivitássorozatot belső kommunikáció is kíséri, erős employer branding fókusszal. Ennek keretében az idei évben átadott, Szadán és Budapesten található ultramodern, kizárólag a kollégák által használható edzőtermeket is bevonták a kampányba, így ezen egységekben dolgozó, több mint 1000 munkatárs számára is biztosítják a lehetőséget arra, hogy egy jó ügy mellé álljanak.

A gyűjtést itt lehet nyomon követni: https://biotechusa.hu/back-to-the-gym/  

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk