Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. február 21.

Rekordbevétellel zárta a 2021-et az SAP

A tavalyi év kiemelkedő eredményeinek köszönhetően alapítása óta a legsikeresebb évet zárta a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az SAP Hungary. A Magyarországon 25 éve működő szoftverfejlesztő vállalat tavaly mintegy 12,5 százalékkal tudta felülmúlni 2020-as árbevételét. A rekord üzleti eredmény egyik fő oka a felhőszolgáltatások iránt megnövekedett kereslet volt, csak ebben a szegmensben több mint 30 százalékkal nőtt az SAP Hungary bevétele.

Az SAP a pandémia ellenére növekedni tudott, ami nagy részben annak köszönhető, hogy termékeik és szolgáltatásaik jelentős része pont a járvány negatív hatásainak enyhítésében segíti az ügyfeleket. A legnagyobb kihívást jelentő területek például az üzletfolytonosság, üzembiztonság, HR-adminisztráció, redundancia-analízis, vagy a valós idejű készletmenedzsment, amiknek kezelésére egyre több vállalat választja a legkorszerűbb digitális, felhőalapú megoldásokat. A megnövekedett kereslet nem meglepő, hiszen a felhőalapú szolgáltatások beruházási igénye hosszútávon lényegesen kisebb, illetve a kiépítés ideje is gyorsabb, mint egy helyszíni telepítésű (on-premise) megoldásnak, ami a gyors reagálást igénylő vírushelyzetben a szokásosnál is nagyobb vonzerőt jelentett a vállalati döntéshozóknak.

A vállalatokon belüli információk mellett egyre több külső hatás elemzésében is támogatja ügyfeleit az SAP világszerte, jó példa erre a klímaváltozással összefüggő információk menedzselése. Ennek megfelelően a fenntarthatóságot és a környezettudatosságot támogató megoldások népszerűsége is folyamatosan nőtt az elmúlt évben, ami idén is meghatározó lehet, hiszen szabályozói, fogyasztói és partneri oldalról továbbra is ez az egyik fő elvárás a cégek felé. Globálisan is jó évet tudhat maga mögött az SAP, hiszen a vállalatcsoport teljes bevétele 2 százalékkal emelkedve elérte a 27,8 milliárd eurót. A felhőszolgáltatásokból származó bevétel 17 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest.

Az üzleti eredmények mellett a létszám is nagyot nőtt az SAP magyarországi leányvállalatánál. A budapesti irodákban jelenleg több mint 1350-en dolgoznak, csak 2021-ben több mint 200 embert vettek fel, és jelenleg is mintegy 100 pozíció vár betöltésre, miközben a fluktuáció minimális. Nagy eredmény a tavalyi évből a Flex Work program bevezetése, ami a pandémiától függetlenül, hosszútávon biztosít rugalmas munkavégzést a munkavállalók számára. Ennek keretében az egyén és a felettese közösen döntik el, hogy az adott kolléga hogyan tud a legjobban teljesíteni, és ennek megfelelően kialakíthatják úgy a munkakörülményeit, ahogy neki a legjobb. A program lényege, hogy a végeredményt helyezi előtérbe, nem pedig azt, hogy a munkát mikor és milyen körülmények között (otthon, az irodában, hibrid módon) végzik a kollégák.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk