A Publicis Groupe Hungary média üzletága 2023-ban jelentősen bővült, olyan új ügyfelekkel gazdagodva, mint a Notino és a Mondelez. A média terület 2024-re további növekedést könyvelhet el, köszönhetően a foodora és az OBI mellett a mostant sikeres győzelemnek. Mindhárom együttműködés 2024. január 1-én kezdődött el, ahol az AmRest kapcsán a csapat a KFC márkájának hazai médiastratégiáját, tervezését és vásárlását kezeli.
„Az elmúlt év során számos tendergyőzelemmel és új ügyféllel fejlődött a csapatunk, és örömmel tölt el, hogy az évet egy újabb fontos partnerrel kezdhetjük. Ennek az eredményességnek részét képezi az a stratégia, amit média pitchek során követünk, ahol olyan stratégiai és médiavásárlási feltételeket alakítunk ki, melyek az ár és az érték harmóniájára épülnek, és ahol folyamatosan a partnerségi kapcsolatok kialakítására törekszünk” – mondta Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officer-e.
“Habár a 11 fűszer Titkos Receptjét nem árulhatjuk el nekik sem, örülünk, hogy a Publicis csapata osztozik a frissen készített ételek iránti szenvedélyünkben, hiszen a KFC sikerének kulcsa az utánozhatatlan csirke mellett a jól megválasztott, stratégiai együttműködésekben rejlik” - tette hozzá Juhász Nándor, a KFC hazai és a balkáni régióért felelős Senior Marketing Manager-e.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk