A Protect ernyőmárkanév alatt kapható, testre fújható szúnyog-, és kullancsriasztó termékek, valamint a Protect elektromos, és folyadékos szúnyogirtó készülékek ismertségnövelése érdekében a Bábolna Bio Kft. integrált, országos reklámkampányt indított.
A kampány fő kommunikációs célja: A top-of-mind pozíció erősítése, azaz hogy a fogyasztóknak elsőként a Protect termékek jussanak eszükbe, ha szúnyogriasztót keresnek.
Kreatív koncepció
A „Biztos védelem a szúnyogok ellen”, valamint a „Csípem, ha nem csípnek” címsorokat használó, különféle kreatívanyagokon a Protect logó szimbolikus pajzsa szó szerint védőpajzsként jelenik meg. A kampányt óriásplakát, TV időjárás-szponzoráció, rádió, social média, újság-, illetve POS-hirdetések alkotják olyan vidám nyári jelenetek bemutatásával, amikor a főszereplőket mindig a Protect pajzs védi.
A kampány fő üzenete:
Ha gyermekeink és szeretteink védelméről van szó, természetes, hogy a legjobb megoldásra van szükségünk. Legyen erős pajzsünk a vérszívók elleni küzdelemben a Protect szúnyog- és kullancsriasztó termékcsalád!
Alkotók listája:
Megbízó: Bábolna Bio Kft.
- Ügyvezető igazgató: Daru János
- Értékesítési vezető: Bajomi Gergely
Reklámügynökség: KNK PR&MÉDIA Kft, Budapest
- Ügyvezető: Knapcsek Katalin
- Digitális megoldások: Csuhai Viktória
- Kreatív: Torday Gábor
- Grafikai tervezés: Kazinczy Eszter
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk