Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. június 28.

Podcast-et indított a Házasság első látásra pszichológusa és csapata

“Hosszú ideje gondolkodtunk Viktorral azon, hogy melyik marketingeszköz lenne a legalkalmasabb arra, hogy értékes támogatást nyújtsunk a velünk együtt dolgozó szakembereknek és partnereknek” - magyarázza Barkóczy Panna, a REDWood Offices irodavezetője, hogyan merült fel a podcast ötlete. Látva azonban a formátum közönségét, vagyis azt, hogy hetente másfél millió magyar (az internetezők ötöde) hallgat podcastet, ráadásul kimagasló közöttük a nagyvárosiak és a felsőfokú végzettséggel rendelkezők aránya, “nem volt kérdés, hogy egy ilyen műsor számunkra is hasznos lehet. Mivel nálunk nem elérhető akkora marketingbüdzsé, mint a nagy cégeknél, különösen fontos, hogy jól és pontosan használjuk fel a rendelkezésünkre álló forrásokat. Úgy gondolom, hogy a podcasteken keresztül sokkal könnyebben és pontosabban érhetjük el a számunkra releváns célközönséget”.

A podcastre egyúttal egy prémium szolgáltatás részeként tekintenek, amelyet a centrummal együtt dolgozó szakembereknek biztosítanak. “Ez tulajdonképpen egyfajta névjegy, illetve több annál. Hiszen egy-egy adásból nem csak az derül ki, hogy mivel foglalkozik az adott coach vagy pszichológus, de a személyiségéből is egy jókora szeletet is nyújtunk. Hallható, hogy milyen a stílusa, mit gondol a világról, vagyis egy elég erős mankót jelent azoknak, akik szakemberhez fordulnának” - magyarázza Barkóczy Panna.

“Régóta szerettük volna megtalálni annak a módját, hogy ezt a fantasztikus szellemi koncentrációt, ami kialakult a REDWood körül az elmúlt években, valahogyan hasznosítani tudjuk” - mondja Gaál Viktor, a podcastet működtető centrum alapítója és tulajdonosa. “A podcastet nem csak a közönsége miatt tartjuk jó választásnak, de a megengedőbb formátum sajátosságai miatt is. Itt van idő, sőt igény is arra, hogy egy-egy kérdést, gondolatot mélyebben, részletesebben kifejtsenek, így a velünk dolgozó szakemberekről egy még pontosabb képet kaphatnak az esetleges érdeklődők.”

Bár az eredeti elképzelések között az is szerepelt, hogy esetleg Gaál Viktor legyen a műsorvezető, végül másként alakult. “Kicsit a szerencse is közrejátszott abban, hogy végre elindult ez a podcast” - mondja Barkóczy Panna. “Régóta ismerősök vagyunk Hankó Viktorral, aki egy napon kiírta Facebook-ra, hogy felszabadultak kapacitásai. Mivel tudtam róla, hogy éppen kreatív szabadúszóként ténykedik, de korábban rádiós szerkesztőként és műsorvezetőként is dolgozott, gondoltam rákérdezek, hogy nem érdekelné-e egy ilyen projekt.”

Így született meg végül a Hadd Legyek Én podcast műsorvezető-párosa: Barkóczy Panna és Hankó Viktor. Előbbi hozza a releváns pszichológiai szakmai hátteret, továbbá szerkeszti az egyes adásokat és szervezi a vendégeket, míg utóbbi a rádiós múltjából fakadóan hozza az audio formátumhoz szükséges tapasztalatot és rutint, illetve intézi a podcast népszerűsítését (például a közösségi média felületek kezelésével, a kreatívok és a videók gyártásával, valamint tartalommutációval).

Az amerikai PodMatch júniusi adatai szerint (https://podmatch.com/report) a podcastek mindössze alig fele éri meg a 8. epizódot. A Hadd Legyek Én c. podcasten éppen ezen a héten publikálták a 8. részt, amelyben Nyíri Noémivel, addiktológiai konzultánssal beszélgetnek a függőségekről.

“Igaz, hogy még csak a 8. adásnál tartunk, de már csak a fenti statisztikai adat alapján is nekünk ez mégis egy mérföldkő” - mondja Hankó Viktor. Hozzátéve, hogy Gaál Viktor személyének köszönhetően könnyebb rajtot vehettek, mint sok más podcast, hiszen eleve “házon belül” volt egy közismertebb figura. “Óriási öröm volt mindannyiunknak, amikor még csupán az 5. epizódnál jártunk, de sokezer meghallgatással már Magyarország 4. leghallgatottabb podcastje lehettünk Spotify-on és Apple Podcast-en is. Szinte alig hittük el, hiszen a körülöttünk lévő többi top podcast szinte kivétel nélkül vagy egy jelentősebb erőforrással gazdálkodó médiacéghez, vagy óriási eléréssel rendelkező közszereplőhöz kötődik.” Elárulta azt is, hogy a podcasttel bőven dédelgetnek további terveket is. “Sok ötlet kering a fejünkben. Ezek közül azt egészen biztosan szeretném, ha megvalósítanánk, hogy élővé varázsoljuk a műsort, azaz kivigyük közönség elé is. Hogy pontosan hogyan váltjuk majd ezt valóra, hamarosn kiderül.”

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk