Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 07.

Pick: az alapanyag teszi tökéletessé a fogást

Amikor PICK Friss hús logóval ellátott terméket vásárolunk, biztosak lehetünk benne, hogy minőségi alapanyag kerül a kosarunkba, hiszen ezek a termékek olyan termékelőnyökkel rendelkeznek, melyek egyedülállók a piacon. E magas hozzáadott értékkel rendelkező húsok származása ugyanis nyomon követhető: magyar gazdaságból érkeznek, illetve a farmtól az asztalig a teljes folyamatot átlátja és felel érte a gyártó. Fogyasztóként így biztosak lehetünk abban a minőségi garanciában, ami három pillérre épül: tanúsítottan 100%-ban GMO-mentes termelésből, antibiotikum-mentes takarmánnyal hizlalt sertésektől származik a hús, a megfelelő tartási körülményeket pedig a magas állatjóléti tanúsítvány bizonyítja. Ez a zárt és szigorúan nyomon követett rendszer garantálja, hogy bár a fogyasztók ránézésre nem feltétlenül ismerik fel a különbséget hús és hús között, a PICK friss húsokat választva biztosak lehetnek abban, hogy ízletes hús kerül a tányérjukra, amely minden készülő fogás lelke.

"Az ünnepek lehetőséget adnak arra, hogy a hétköznapoktól elszakadva, meghitt pillanatokat élhessünk át családunkkal, barátainkkal, szeretteinkkel. A PICK Friss hús termékei olyan tradicionális magyar ételeknek az alapanyagai, mint a vasárnapi rántott hús vagy épp a karácsonyi töltött káposzta. Hiszünk abban, hogy a jó alapanyagok kiválasztása épp olyan fontos, mint a jól bevált recept" – mondta el Géger Gyopár, a márka Brand Managere.

A kampányt támogató reklámfilmben is ennek lehetünk szemtanúi: bár egy ízléses teríték, a megfelelő időzítés és a jó társaság ugyanúgy fontos eleme egy feledhetetlen ebédnek vagy vacsorának, végső soron az alapanyag teszi kivételessé a fogásokat. A siker kulcsa tehát ott van a legelejétől, a sütés vagy főzés már a hús kiválasztásánál elkezdődik.

"Mindig öröm azt látni, amikor hosszú évek tudatos és konzekvens építkezésével egy márka folyamatosan és dinamikusan épül. A PICK Friss hús ennek remek példája, hiszen a márka csupán néhány év alatt képes volt eljutni oda, hogy önálló TV filmmel és integrált kampánnyal tudjuk maximalizálni a fogyasztók elérését" – tette hozzá Ujfaludi Flóra Barbara Média és Digitális Marketing Specialista.

A PICK Friss hús kampányát integrált TV, online és közterületi hirdetések támogatják egészen karácsonyig annak érdekében, hogy a kampány széles célcsoportnak tudja hatékonyan átadni a kampány üzenetét.

Alkotók listája

Megbízó: MCS Vágóhíd Zrt.

  • Stratégiai és marketingigazgató (Bonafarm húságazatok): Szokolai Júlia
  • PICK Group Brand Manager – Fejes Péter
  • PICK Senior Brand Manager – Szabó-Spanyol Henriett
  • PICK Brand Manager – Géger Gyopár
  • Média, digitális és fogyasztói marketing vezető – Vízhányó-Pitrik Szilvia
  • Média és digitális marketing specialista – Ujfaludi Flóra 

Ügynökség: Café Communications

  • Bittermann Tünde
  • Csősz László
  • Horváth Andrea
  • Horváth Zita
  • Kálmán Zsófia
  • Kenczler Marci
  • Krc Viktor
  • Nagy Gergely
  • Nánássy Flóra
  • Szakál Zoltán

Produkciós cég: Café Film

  • Producer: Beszta Nóra
  • Rendező, operatőr: Vermes Iván
  • Látványtervező: Törőcsik Ambrus
  • Stylist: Haberland Anita
  • Smink: Balázs Jelena
  • Fodrász: Tóth Melinda
  • Foodstylist: Urbányi Feri

Utómunka

  • Vágó: Nemes Oresztész
  • VFX: Melon
  • Colorist: Vándor Ádám – Spájz
  • Hangmérnök: Sárközi András – Gaston

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk