Amikor PICK Friss hús logóval ellátott terméket vásárolunk, biztosak lehetünk benne, hogy minőségi alapanyag kerül a kosarunkba, hiszen ezek a termékek olyan termékelőnyökkel rendelkeznek, melyek egyedülállók a piacon. E magas hozzáadott értékkel rendelkező húsok származása ugyanis nyomon követhető: magyar gazdaságból érkeznek, illetve a farmtól az asztalig a teljes folyamatot átlátja és felel érte a gyártó. Fogyasztóként így biztosak lehetünk abban a minőségi garanciában, ami három pillérre épül: tanúsítottan 100%-ban GMO-mentes termelésből, antibiotikum-mentes takarmánnyal hizlalt sertésektől származik a hús, a megfelelő tartási körülményeket pedig a magas állatjóléti tanúsítvány bizonyítja. Ez a zárt és szigorúan nyomon követett rendszer garantálja, hogy bár a fogyasztók ránézésre nem feltétlenül ismerik fel a különbséget hús és hús között, a PICK friss húsokat választva biztosak lehetnek abban, hogy ízletes hús kerül a tányérjukra, amely minden készülő fogás lelke.
"Az ünnepek lehetőséget adnak arra, hogy a hétköznapoktól elszakadva, meghitt pillanatokat élhessünk át családunkkal, barátainkkal, szeretteinkkel. A PICK Friss hús termékei olyan tradicionális magyar ételeknek az alapanyagai, mint a vasárnapi rántott hús vagy épp a karácsonyi töltött káposzta. Hiszünk abban, hogy a jó alapanyagok kiválasztása épp olyan fontos, mint a jól bevált recept" – mondta el Géger Gyopár, a márka Brand Managere.
A kampányt támogató reklámfilmben is ennek lehetünk szemtanúi: bár egy ízléses teríték, a megfelelő időzítés és a jó társaság ugyanúgy fontos eleme egy feledhetetlen ebédnek vagy vacsorának, végső soron az alapanyag teszi kivételessé a fogásokat. A siker kulcsa tehát ott van a legelejétől, a sütés vagy főzés már a hús kiválasztásánál elkezdődik.
"Mindig öröm azt látni, amikor hosszú évek tudatos és konzekvens építkezésével egy márka folyamatosan és dinamikusan épül. A PICK Friss hús ennek remek példája, hiszen a márka csupán néhány év alatt képes volt eljutni oda, hogy önálló TV filmmel és integrált kampánnyal tudjuk maximalizálni a fogyasztók elérését" – tette hozzá Ujfaludi Flóra Barbara Média és Digitális Marketing Specialista.
A PICK Friss hús kampányát integrált TV, online és közterületi hirdetések támogatják egészen karácsonyig annak érdekében, hogy a kampány széles célcsoportnak tudja hatékonyan átadni a kampány üzenetét.
Alkotók listája
Megbízó: MCS Vágóhíd Zrt.
- Stratégiai és marketingigazgató (Bonafarm húságazatok): Szokolai Júlia
- PICK Group Brand Manager – Fejes Péter
- PICK Senior Brand Manager – Szabó-Spanyol Henriett
- PICK Brand Manager – Géger Gyopár
- Média, digitális és fogyasztói marketing vezető – Vízhányó-Pitrik Szilvia
- Média és digitális marketing specialista – Ujfaludi Flóra
Ügynökség: Café Communications
- Bittermann Tünde
- Csősz László
- Horváth Andrea
- Horváth Zita
- Kálmán Zsófia
- Kenczler Marci
- Krc Viktor
- Nagy Gergely
- Nánássy Flóra
- Szakál Zoltán
Produkciós cég: Café Film
- Producer: Beszta Nóra
- Rendező, operatőr: Vermes Iván
- Látványtervező: Törőcsik Ambrus
- Stylist: Haberland Anita
- Smink: Balázs Jelena
- Fodrász: Tóth Melinda
- Foodstylist: Urbányi Feri
Utómunka
- Vágó: Nemes Oresztész
- VFX: Melon
- Colorist: Vándor Ádám – Spájz
- Hangmérnök: Sárközi András – Gaston
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk