Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 24.

Pályakezdőket támogat a Nestlé

A tavalyi sikeres kezdés után a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nestlé Hungária együttműködő partnereivel közösen idén is folytatta Alliance 4YOUth programját, amelynek keretében több hónapos mentorálással segítették az egyetemista hallgatók fejlődését és munkaerőpiaci elhelyezkedését.

Minden várakozásunkat felülmúlta, hogy idén közel háromszoros volt a túljelentkezés, az ország minden pontjáról, különböző tanulmányi területekről érkeztek a jelentkezők” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária vállalati kommunikációs és közkapcsolati igazgatója. 

A mentorprogram kísérőrendezvényeként a Nestlé Hungária két online kerekasztal-beszélgetést is szervezett, ezzel próbálva hasznos és gyakorlati tanácsokat adni a pályakezdéshez. 

Az Alliance 4YOUth mentorprogram részeként idén 7 vállalat 15 vezetője vállalta, hogy öt hónapon keresztül hasznos tanácsokkal támogatja a kiválasztott résztvevőket, továbbfejlesztve a fiatalok soft skilljeit és kapcsolatépítési, networking képességeit, kapcsolati tőkéjüket. Az összefogásban az Adecco, a Borsodi Sörgyár, a Flow, a Humánia HRS Group Zrt., a Nestlé Hungária, a Nielsen, és a Wolt vezetői vettek részt.
A mentorprogramba az ország minden pontjáról érkeztek hallgatók, többek közt a Debreceni Egyetemről, a Szegedi Tudományegyetemről, az Eötvös Loránd Tudományegyetemről és a Budapesti Corvinus Egyetemről is.

Szakkollégistaként nagyszerű ötletnek tartok minden hasonló kezdeményezést, mivel szervezett keretek között sokkal könnyebb már akár friss egyetemistaként vezető pozícióban lévő szakértőkkel kapcsolatba lépni, tanácsot kérni tőlük. A programtól elsődlegesen azt vártam, hogy a kiszemelt vállalatnál betekintést nyerhessek egy új szakterület kulisszái mögé, ezáltal értékes tapasztalatokra és kapcsolatokra szert téve” – mondta Harnberger Bianka, a Budapesti Corvinus Egyetem végzős hallgatója, a mentorprogram egyik résztvevője. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk