Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 03.

Pálos Hanna mutatja be a BKK háttérben dolgozó hétköznapi hőseit

Több mint 3 millió utazás történik nap mint nap közösségi közlekedéssel Budapesten. A 3 millió utazás 3 millió célt is jelent. Ahhoz, hogy ezek a célok minden nap megvalósulhassanak, a járművezetők, ellenőrök és utaskoordinátorok feladatai mellett sokrétű és összehangolt háttérmunkára is szükség van. Egy baleset vagy műszaki hiba esetén nagyon rövid idő áll a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a BKK szakembereinek rendelkezésére, hogy elhárítsák a zavart, hiszen a több mint 2 milliós főváros közlekedésének egy baleset esetén is folyamatosan biztosítottnak kell lennie.

Idén ősszel a BKK legújabb kampányában azt a sokak számára láthatatlan, ám sokrétű és összehangolt háttérmunkát mutatja meg, ami lehetővé teszi, hogy mindenki egyszerűen és gyorsan eljusson úti céljához, még akkor is, ha nem minden a megszokott forgatókönyv szerint alakul. Az Összehozzuk a várost, a BKK mottóját erősítő imázs videósorozata, legújabb epizódjában Pálos Hanna, a Katona József Színház színésznőjének kalandos utazását követhetjük nyomon. Hanna épp egy vacsorára igyekszik, amikor egy hirtelen jött üzenet miatt újra kell terveznie az estéjét. Ahhoz, hogy Hanna odaérjen, ahol várják, a BKK munkatársainak gyors és hatékony munkájára van szükség.

Az október elején induló kampány kisfilmje a társaság socialmedia-csatornáin (facebook, instagram), valamint a Budapest Film Zrt.-vel való együttműködés keretében a fővárosi ARTMOZIK vásznain is látható lesz. A filmhez kapcsolódó statikus kreatívok kültéri plakátokon, járműveken és egyéb felületeken is megjelennek. A kampányt a tervek szerint organikus médiamegjelenések kísérik, olyan tévéműsorok és cikkek, amelyek a BKK dolgozóinak munkáját mutatják be a kulisszák mögé lesve.

Az Összehozzuk a várost sorozat korábbi epizódjai az alábbi linken elérhetők: https://bkk.hu/hirek/osszehozzuk-a-varost/

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk