Több mint 3 millió utazás történik nap mint nap közösségi közlekedéssel Budapesten. A 3 millió utazás 3 millió célt is jelent. Ahhoz, hogy ezek a célok minden nap megvalósulhassanak, a járművezetők, ellenőrök és utaskoordinátorok feladatai mellett sokrétű és összehangolt háttérmunkára is szükség van. Egy baleset vagy műszaki hiba esetén nagyon rövid idő áll a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a BKK szakembereinek rendelkezésére, hogy elhárítsák a zavart, hiszen a több mint 2 milliós főváros közlekedésének egy baleset esetén is folyamatosan biztosítottnak kell lennie.
Idén ősszel a BKK legújabb kampányában azt a sokak számára láthatatlan, ám sokrétű és összehangolt háttérmunkát mutatja meg, ami lehetővé teszi, hogy mindenki egyszerűen és gyorsan eljusson úti céljához, még akkor is, ha nem minden a megszokott forgatókönyv szerint alakul. Az Összehozzuk a várost, a BKK mottóját erősítő imázs videósorozata, legújabb epizódjában Pálos Hanna, a Katona József Színház színésznőjének kalandos utazását követhetjük nyomon. Hanna épp egy vacsorára igyekszik, amikor egy hirtelen jött üzenet miatt újra kell terveznie az estéjét. Ahhoz, hogy Hanna odaérjen, ahol várják, a BKK munkatársainak gyors és hatékony munkájára van szükség.
Az október elején induló kampány kisfilmje a társaság socialmedia-csatornáin (facebook, instagram), valamint a Budapest Film Zrt.-vel való együttműködés keretében a fővárosi ARTMOZIK vásznain is látható lesz. A filmhez kapcsolódó statikus kreatívok kültéri plakátokon, járműveken és egyéb felületeken is megjelennek. A kampányt a tervek szerint organikus médiamegjelenések kísérik, olyan tévéműsorok és cikkek, amelyek a BKK dolgozóinak munkáját mutatják be a kulisszák mögé lesve.
Az Összehozzuk a várost sorozat korábbi epizódjai az alábbi linken elérhetők: https://bkk.hu/hirek/osszehozzuk-a-varost/
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk