Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 19.

Öt százalékkal több ásványvíz gyártását tervezi a Coca-Cola

A piaci adatok szerint tavaly az egy főre eső ásványvíz fogyasztás átlagosan mintegy 120 liter volt, kissé elmaradva az eddigi csúcsnak számító 2019-es 131 litertől. Az alkoholmentes italok fogyasztásán belül az ásványvizek tavaly majdnem 50 százalékos arányt értek el, a fogyasztás másik felét a szénsavas üdítők, ízesített vizek, valamint a gyümölcslevek, illetve a jeges teák tették ki - írja az MTI.

A Coca-Cola három kúttal rendelkező zalaszentgróti üzem kapacitása évi 220 millió liter, és az itt gyártott Naturaqua az ásványvíz piac stabilan keresett márkája. A 2021 július és 2022 július közötti hónapokat tekintve a márka értékesítése értékben a piacot meghaladó módon, 118 százalékkal nőtt, míg a természetes ásványvizek piaca 33,5 százalékos értékbeli növekedést mutatott ugyanebben az időszakban.

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Coca-Cola HBC Magyarország 2002 és 2022 között mintegy 19 milliárd forintnyi beruházást hajtott végre a zalaszentgróti gyárban, a befektetések többsége a kapacitást bővítette, illetve technológiai innováció és környezetvédelmi fejlesztés volt. A társaság Zalaszentgróton több mint 100 embert foglalkoztat, a munkavállalók mintegy ötöde a gyár indulása óta, 20 éve itt dolgozik. A gyár teljes mértékben zöld áramot használ, és majdnem teljesen karbonsemleges a működése.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk