Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. október 26.

Online gyerekvédelem mellett kampányol a Telekom

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken: A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom kampányfilmjének vágatai online és social media felületeken futnak október 20-tól, a témával kapcsolatos szakmai tartalmak, illetve a szülőket az eszközök beállításánál lépésről lépésre végigkísérő segédlet pedig itt érhetőek el.

Kampánycél és stratégia: A digitalizáció követeként a Telekom számára kiemelten fontos, hogy ne csak eszközök és megoldások szintjén könnyítse meg a magyar emberek életét, hanem fel is készítse és megfelelő tudással vértezze fel őket azok használatával kapcsolatban. Ez a tudás pedig életbevágóan fontos a gyerekek esetében, akik a legtöbb veszélynek vannak kitéve az online térben. A digitálisan felkészült gyerekekhez pedig a digitálisan felkészült szülőkön át vezet az út: a tudatosdigitalis.hu nekik szól, hogy könnyen és magabiztosan igazodjanak el a félinformációk pánikkeltő világában.

A kampány/reklám fő üzenete: Védenünk kell őket, de nem mindegy hogyan.  Gondoskodj online védelmükről a tudatosdigitalis.hu segítségével!

Kreatív koncepció: A szülők általában tudják, mivel óvják meg gyerekeiket a való világ veszélyeitől. Ha hideg van, sapka-sál, ha biciklizni mennek, bukósisak, és így tovább. Az online térben azonban sokszor nem a megfelelő eszközökhöz nyúlnak, hiszen ők nem ebben a világban nevelkedtek. Ha pedig a témában kutakodnának, vagy egyáltalán nem találnak megoldást, vagy több a téves információ, mint a megbízható tanács. Így születnek olyan félmegoldások, amik körülbelül annyira hasznosak, mint egy éppen vízbe ugró gyerekre könyökvédőt adni. Ebből az eltúlzott metaforából született a Mismatch film koncepciója.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom

  • Márkakommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
  • Vállalati kommunikációs igazgató Holló Márta
  • Szegmenskommunikációs vezető: Kovács András Péter
  • Kommunikációs szakértő: Németh Flóra
  • Kommunikációs szakértő: Türk Rita
  • Kommunikációs szakértő: Márton Csilla
  • Média szakértő: Sebesta Dóra

Hintalovon Alapítvány:

  • Gyermekjogi szakértő: dr. Bárdossy-Sánta Nóra

Reklámügynökség: mito

  • Kreatív: Marosi Gergő, Jávor Bence, Bagladi Gábor
  • GFX: Papp András, Lukács Péter
  • Stratégia: Kiss Virág
  • Account: Egyházy Edina, Zimre Katalin, Jungvirt Tamás,
  • Produkció: Szalay Dia, Mezey Anita, Marada Petra
  • Digital production: Romász Andrea, Igmándy Áron, Horner Csaba

Produkció

  • Rendező: Brauner Máté
  • DOP: Bálint Dániel
  • Head of production: Peiman Lotfi
  • Producer: Gáti Fruzsina
  • Production Manager: Tóth András
  • Production Coordinator: Eszteri Benedek
  • Umbrella Account: Borsos Ádám
  • 1st AD: Csihar Arion
  • Fővilágosító: Szomjas József
  • P.A. / opcionalisan 2nd AD: Vizy Laura
  • P.A.:Szakács Valentina
  • Post Production Producer: Vörös Tamás
  • Vágó: Pirk Rita
  • Colorist: Csurka László
  • Animáció: Deszk Cecília
  • Narrátor: Nagy Dániel
  • Hangstúdió: Stúdió Major

Médiaügynökség: Wavemaker

  • Taktikai tervező: Zavarko János  
  • PR ügynökség: Uniomedia
  • Media Director: Mechiat Zina
  • Account Director: Hengl Kriszta

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk