Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken: A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom kampányfilmjének vágatai online és social media felületeken futnak október 20-tól, a témával kapcsolatos szakmai tartalmak, illetve a szülőket az eszközök beállításánál lépésről lépésre végigkísérő segédlet pedig itt érhetőek el.
Kampánycél és stratégia: A digitalizáció követeként a Telekom számára kiemelten fontos, hogy ne csak eszközök és megoldások szintjén könnyítse meg a magyar emberek életét, hanem fel is készítse és megfelelő tudással vértezze fel őket azok használatával kapcsolatban. Ez a tudás pedig életbevágóan fontos a gyerekek esetében, akik a legtöbb veszélynek vannak kitéve az online térben. A digitálisan felkészült gyerekekhez pedig a digitálisan felkészült szülőkön át vezet az út: a tudatosdigitalis.hu nekik szól, hogy könnyen és magabiztosan igazodjanak el a félinformációk pánikkeltő világában.
A kampány/reklám fő üzenete: Védenünk kell őket, de nem mindegy hogyan. Gondoskodj online védelmükről a tudatosdigitalis.hu segítségével!
Kreatív koncepció: A szülők általában tudják, mivel óvják meg gyerekeiket a való világ veszélyeitől. Ha hideg van, sapka-sál, ha biciklizni mennek, bukósisak, és így tovább. Az online térben azonban sokszor nem a megfelelő eszközökhöz nyúlnak, hiszen ők nem ebben a világban nevelkedtek. Ha pedig a témában kutakodnának, vagy egyáltalán nem találnak megoldást, vagy több a téves információ, mint a megbízható tanács. Így születnek olyan félmegoldások, amik körülbelül annyira hasznosak, mint egy éppen vízbe ugró gyerekre könyökvédőt adni. Ebből az eltúlzott metaforából született a Mismatch film koncepciója.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Magyar Telekom
- Márkakommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
- Vállalati kommunikációs igazgató Holló Márta
- Szegmenskommunikációs vezető: Kovács András Péter
- Kommunikációs szakértő: Németh Flóra
- Kommunikációs szakértő: Türk Rita
- Kommunikációs szakértő: Márton Csilla
- Média szakértő: Sebesta Dóra
Hintalovon Alapítvány:
- Gyermekjogi szakértő: dr. Bárdossy-Sánta Nóra
Reklámügynökség: mito
- Kreatív: Marosi Gergő, Jávor Bence, Bagladi Gábor
- GFX: Papp András, Lukács Péter
- Stratégia: Kiss Virág
- Account: Egyházy Edina, Zimre Katalin, Jungvirt Tamás,
- Produkció: Szalay Dia, Mezey Anita, Marada Petra
- Digital production: Romász Andrea, Igmándy Áron, Horner Csaba
Produkció
- Rendező: Brauner Máté
- DOP: Bálint Dániel
- Head of production: Peiman Lotfi
- Producer: Gáti Fruzsina
- Production Manager: Tóth András
- Production Coordinator: Eszteri Benedek
- Umbrella Account: Borsos Ádám
- 1st AD: Csihar Arion
- Fővilágosító: Szomjas József
- P.A. / opcionalisan 2nd AD: Vizy Laura
- P.A.:Szakács Valentina
- Post Production Producer: Vörös Tamás
- Vágó: Pirk Rita
- Colorist: Csurka László
- Animáció: Deszk Cecília
- Narrátor: Nagy Dániel
- Hangstúdió: Stúdió Major
Médiaügynökség: Wavemaker
- Taktikai tervező: Zavarko János
- PR ügynökség: Uniomedia
- Media Director: Mechiat Zina
- Account Director: Hengl Kriszta
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk