A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legújabb epizódjának vendége Rozgonyi Ádám, aki a Porsche Hungaria SEAT és CUPRA márkáinak igazgatója. Ádám első kézből osztja meg velünk tapasztalatait arról, hogyan lehet egy 70 éve sikeres, konzervatív, klasszikus márka és egy feltörekvő, dinamikus, új márka megismertetése és megszerettetése között fenntartani az egyensúlyt. Többek között szó esik arról is, hogy a technológiai és autóipari változások miként hatnak vissza a marketing kommunikációra és mennyire tervezhető előre a jövő? Emellett pedig – akárcsak a közelgő Marketing Summiton – fény derül arra is, hogy milyen trendek érhetőek tetten az autóiparban, mit tehet egy autómárka a fenntarthatóságért és mire figyeljen új belépőként egy olyan márka, aki teret szeretne hódítani ezen az izgalmas és gyorsan változó piacon?
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk