Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 12.

Nyerteseket hirdetett a Lidl

A Lidl nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, nem csak folyamatai tökéletesítése révén, de vásárlói és az iskolás korosztály részére meghirdetett edukációs programokkal is. Ilyen kampány volt a nemrégiben lezárult, a Nébih Maradék nélkül programja közreműködésével meghirdetett „ÉlelmiszerHősök – Legyél te is az élelmiszermentés bajnoka!” című órarendtervező pályázat is.

A Lidl által immár negyedik alkalommal elindított megmérettetésen a diákok fantáziájukat segítségül hívva olyan órarendterveket készíthettek, melyeken bemutatják, ők miként tennének az élelmiszerpazarlás ellen. A diszkontlánc célja az volt a kampánnyal, hogy játékos és edukatív módon hívja fel a gyermekek figyelmét arra, milyen fontos az élelmiszerek és az élelmiszerhulladék felelős kezelése. Ehhez a Nébih Maradék nélkül programja segítségével a résztvevő gyerekek és családjaik hasznos, általuk is megvalósítható tippeket is kaptak.

„Az élelmiszerpazarlás visszaszorítása akkor lehet sikeres, ha nem csak a vállalatok, de a lakosság is tesz érte, amiben hosszútávon a most felnövekvő generációnak is nagy szerepe van. Éppen ezért választottuk idei órarend-tervező pályázatunk témájának az élelmiszermentést. Nagyon örülünk annak, hogy ennyi kis élelmiszerhős van ebben az országban, akiktől nagyon sok értékes, szép és ötletes órarendtervet kaptunk. Bízunk benne, hogy ezzel a kampánnyal az ő és társaik, valamint családtagjaik szemléletformálásához is hozzájárultunk és együtt haladunk tovább a jövő útján” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A legtöbb órarend-tervet a Budapest XIV. kerületi Szent-Györgyi Általános Iskola 1. b. osztályból küldték be, így ők nyerték el az 50.000 Ft-os Lidl utalványkártyát. Akiknek pedig az alkotása a következő tanévben a Lidl órarendjét díszíti: a közönségszavazást Bujtás Alitta (Dunakeszi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola) nyerte, a zsűri pedig Zsíros Zia (Szegedi Vörösmarty Mihály Általános Iskola) tervét találta a legjobbnak.

„A Nébih Maradék nélkül programjában a gyermekkori szemléletformálásra fektetjük a legnagyobb hangsúlyt. A kutatásaink ugyanis azt mutatják, sok felnőttben nem is tudatosul, hogy mennyi élelmiszerhulladékot termelünk a háztartásunkban egy év alatt, éppen ezért nagyon nehéz változást elérni. A gyerekként elsajátított fenntarthatósági szemlélet és a pazarlásmegelőző jó gyakorlatok viszont végigkísérik az életünket. Azok az iskolások, akik saját rajzot készítettek a pályázatra, egészen biztosan kevesebbet pazarolnak majd, mint a mostani felnőttek!” – mondta el Kasza Gyula, a Nébih Maradék nélkül programjának vezetője.

Ahogyan az elmúlt években, idén is a zsűri és a közönség által legjobbnak ítélt tervek alapján készül el a diszkontlánc következő tanévi órarendje, melyet a nyár folyamán, bármilyen iskolai termék megvásárlása esetén ajándékba kaphatnak a vásárlók az ország minden Lidl áruházában.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk