Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 03.

Nyereményjátékra hív a Rossmann és a Magyar Termék júliusban

A magyar termékek népszerűsítéséért indít nyereményjátékot júliusban a Magyar Marketing Szövetég vállalati tagja, a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. A promócióban számos, a Rossmann polcain megtalálható minőségi magyar kozmetikai márka vesz részt, ami jól mutatja a drogérialánc ezirányú törekvéseit: a Rossmann évente 1-2 százalékkal bővíti a magyar termékek arányát a teljes szortimenten belül. Ennek eredményeképpen mostanra már a polcokon található termékek 16 százaléka hazai termék.

"A Rossmann-nál kiemelten fontosnak tartjuk a magyar márkák támogatását, valamint hogy ezen márkák kiváló minőségű termékeihez valamennyi vásárlónk könnyedén hozzáférhessen. Szortimentünk folyamatos bővítése és alakítása mellett úgy gondoljuk, hogy kiváló alkalmat biztosítanak a gyártók és a fogyasztók közelebb kerülésére az ehhez hasonló nyereményjátékok és a rendezvények is. 2022 őszén tartottunk egy “Hazai szépségek - Hazai értékek” elnevezésű eseményt, melyet szintén a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen valósítottunk meg, és amelyen mintegy 27 magyar szépségmárka gyártója vett részt. Idén szeptember 6-án a Millenárison pedig már harmadik alkalommal rendezzük meg a Beauty Expót, melyen szintén mindig kiemelt figyelmet fordítunk a magyar márkákra" – mondta el az együttműködés kapcsán Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Az aktuális nyereményjátékban résztvevő márkák, melyek megvásárlásával játszhatunk a napi és heti nyereményekért, valamint a fődíjért: Axibent, Blade, Colo, Dr. Forrai, Helia-D, Herbária, Kallos, Sofia Michelle, Soins Natural Clinic.

A Rossmann üzletben, az Online Drogériában vagy a Rossmann mobilappon való vásárlást követően nem kell mást tenni, mint regisztrálni vagy belépni a magyaranyero.hu oldalon, és feltölteni a vásárlást igazoló blokk azonosítóját vagy az online vásárlás egyedi azonosítóját.

2024. július 1-31. között naponta kisorsolnak 1 darab kozmetikai ajándékcsomagot a résztvevő cégek termékeiből összeállítva és 1 darab 10 ezer forint értékű Rossmann ajándékutalványt. Hetente 1 darab teljes átalakítás talál majd gazdára, stylisttal, sminkessel, fodrásszal és fotósorozattal, az élménypláza.hu felajánlásból. A fődíj pedig 1 darab Dyson hajformázó.

Fontos, hogy a blokkot mindenképp őrizzük meg, mert annak bemutatása a nyeremények átvételének feltétele, felhívják a figyelmet továbbá, hogy egy blokk egy pályázatnak számít akkor is, ha kettőnél több termék szerepel rajta. A nyereményjátékban csak a promóció ideje alatt vásárolt termékek blokkjával vagy számlájával lehet részt venni, a promóció kezdete előtt vásároltakkal nem.

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. 2006 óta elkötelezett abban, hogy tanúsító védjegyeivel segítse a hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát, növelve ezzel a magyar termékek iránti keresletet. Mára mintegy 230 cég több mint 5200 terméke és szolgáltatása viseli a Magyar Termék védjegyek valamelyikét. A védjegyes termékek hazai eredetét és megbízhatóságát független szervezet ellenőrzi, és igazolja az alapanyag megfelelő származását. A termék származásán túl vizsgálják a jogszabályi előírások betartását is, így aki védjegyes árut vásárol, biztos lehet abban, hogy olyan megbízható terméket kap.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk