A Lacikonyha és az Ízmester közös kampánya szeptember 12. és november 27. között fut. A promóció időszaka alatt megvásárolt Ízmester és Lacikonyha termékek www.nyeresize.hu weboldalra feltöltött blokkjaival izgalmas és értékes ajándékokat nyerhetnek a játszani vágyók. A kampány saját weboldalt kapott, a Lacikonyha social media felületein, PPC hirdetések és POS eszközök formájában találkozhatnak még a fogyasztók a nyereményjáték részleteivel.
Kampánycél
Az Ízmester és Lacikonyha széles körű kínálatának megismertetése, a két széles márkacsoport termékeinek bemutatása és tudatosítása.
A főzés egyik szépsége az új ízek felfedezése a fűszerek és ízesítők világán keresztül. Erre a kalandra invitál a Lacikonyha Magyarország Kft. promóciója, mely segítséget nyújt az Ízmester és a Lacikonyha márkák kínálatainak megismerésében és új ízek kipróbálásában.
Az Ízmester termékeit a természet gazdagsága ihlette. Olyan egyedi ízzel és illattal rendelkező fűszerek, fűszerkeverékek, különféle ízesítésű mustárok és zöldségfélék találhatók a kínálatban, amik segítenek a főzés élményét új szintre emelni.
A cég másik márkája, a Lacikonyha a tradicionális, házias ízek kedvelőit célozza meg, hogy az ízletes ételek széles körben elérhetők legyenek. A Lacikonyha kínálatát ételízesítő, fűszerpaprika és többféle ízben elérhető leveskockák és kényelmi levesek teszik teljessé.
A két márkát összeköti a minőség, szakértelem és a konyhaművészet szeretete.
A kampány fő üzenete
Érezz rá a nyerés ízére! - fedezd fel a fűszerek ínycsiklandó világát az Ízmester és Lacikonyha első közös nyereményjátékával!
Kreatívkoncepció
A projekttel szeretnénk arra buzdítani a vásárlókat, hogy nyissanak az új ízek felé és jobban megismerjék a két márka kínálatát. A nyereményjáték szabályzatát úgy állítottuk össze a partnerünkkel, hogy a promóció időszaka alatt egy vásárló több termékkel is versenyezhet a napi, heti nyereményekért és a fődíjakért. Emellett több blokkot is feltölthet, meghívhatja ismerőseit, családtagjait a nyereményjátékba, s így tovább növelheti a nyerés esélyét.
A kampánytervezés során az elsődleges szempont az átláthatóság és a letisztultság volt. A promóció egyik fontos építőköve az értékes nyeremények bemutatása és a megfelelő információk átadása, ami egy nyereményjáték elindításánál kulcsfontosságú. A változatos nyereményekkel az idősebb és fiatalabb korosztályt szintén szeretnénk elérni. A játékban részt vevő két márka termékei is központi szerepet kaptak a kreatívokon, így a reklámszöveg mellett a vizuális tartalom is tudatosítja a vásárlókban, hogy a két márka összekapcsolódik.
A fő üzenet megfogalmazásához egy dedikált weboldal készült, ami landingként funkcionál és egyben a nyereményjáték lebonyolításához nyújt keretrendszert. Az összehangolt marketingkommunikációt erősíti a promócióról szóló banner a weboldalon, illetve a social media felületeinken és célzott PPC hirdetésekkel is kiemelten kommunikáljuk a játék lehetőségét.
A médiatervezés során az online felületekre fókuszáltunk, a kampánnyal social media posztok és célzott PPC hirdetések formájában találkozhat a célcsoport, illetve komplex bannerkampánnyal is erősítettük a promóciót. A játék másik alappillére a POS hirdetések, hiszen ennél a termékkategóriánál a vásárlás helyszínén ért impulzusok az egyik legmeghatározóbbak a vásárlók számára, a promócióra így termékmatricák, kihelyezett szórólapok, displayek és saját újságos megjelenések hívják fel a figyelmet.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Lacikonyha Magyarország Kft.
- Senior brand manager: Czugéber Nóra
Reklámügynökség (weboldal programozása, nyereményjáték tervezése): Bang Bang Reklámügynökség
- Client service director: Zsoldos Vanda
- Creative director: Almási Gergely
- Production director: Práth Ádám
- Account: Kiss Annamária
Reklámügynökség (kampány támogatása social media felületeken, PPC hirdetésekkel): Kraftwork Reklámügynökség
- Projektvezető: Naszály Ferenc
- Art director: Szemmelveisz Janka
- Szövegíró: Lázár Ágoston
- Account: Légli Anna
Médiaügynökség: Digital Way
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk