A Magyar Vöröskereszt új, Brand Bar által készített kampánya augusztus 1-31. között fut óriásplakát, citylight és social media felületeken.
Kampánycél:
A Magyar Vöröskereszt éves szinten mintegy 10 ezer véradóeseményt szervez, a nyári időszakban csökken a véradói aktivitás a szabadságolások és kánikula miatt. A feladat egy olyan kampány kidolgozása és megvalósítása volt, amely nyáron segíti a véradói aktivitás szinten tartását, új véradók bevonását, a meglévő véradók megszólítását a biztonságos, egyenletes vérellátás érdekében.
A kampány/reklám fő üzenete: Elképzelted már, milyen lenne a nyár véradás nélkül?
Kreatívkoncepció:
Hatásos, de nem ijesztő, gyorsan dekódolható módon mutatjuk be mi történne, ha a kedvenc és jól ismert gyümölcsökből eltűnne a vörös szín. Ezek szimbolizálják, milyen lenne a nyár véradás nélkül.
“Megtiszteltetés és egyben kihívás is volt a Vöröskereszt nyári véradó kampányán dolgozni. Véleményem szerint sikerült egy olyan kreatív ötletet találnunk, amely egyszerűen, lényegre törően mégis figyelemfelkeltően képes közvetíteni a kampány üzenetét” - mondta Halász Gyula kreatívigazgató.
“A kampány fő elemei olyan gyümölcsök, amelyek szinte már hozzátartoznak a nyár érzéséhez, ezt összekötve a véradással pedig az a célunk, hogy minél több leendő és már meglévő véradó figyelmét ragadjuk meg, akár nyaralás vagy pihenés közben is – hiszen számítunk rájuk nyáron is” – mondta el Horváth Péter Zsolt, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese.
Alkotók listája
Megbízói oldal
- Kommunikációs vezető: Varga Zsófia
- Brand manager: Cseri Zsófia
Reklámügynökség: Brand Bar Communications
- Kreatívigazgató: Halász Gyula, Simon Attila
- Art director: Melis Gergő
- Szövegíró: Halász Gyula
- Account: Viszocsek Eszter
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk