Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 26.

Növényi alapú termékeket kínál a Nestlé

Az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő, többségében növényi élelmiszereken alapuló étrendek képesek a szervezet számára elengedhetetlen tápanyagokat biztosítani, de emellett fontos szerepe van a tudatos táplálkozás összeállításának is. Talán emiatt nő itthon is a fogyasztói tudatosság: a magyarok 34%-a rendszeresen fogyaszt növényi alapú ételeket, további 7%-uk pedig szeretne úgy változtatni a jövőben étkezési szokásain, hogy kevesebb hús kerüljön a tányérjára. A megkérdezettek előszeretettel próbálnak ki új növényi alapú húsalternatívákkal is: az elmúlt félévben 37%-uk vásárolt ilyen terméket.

Mit érdemes tudni a Garden Gourmet termékcsaládról?

A fogyasztói trendre és igényekre reagálva a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nestlé Magyarországon is bevezette Garden Gourmet termékcsaládját, mely a növényi alapú alternatívák izgalmas választékát kínálja vegánoknak, vegetáriánusoknak és flexitáriánusoknak egyaránt. A különböző növényi burgerek, grillezett falatkák, zöldséggolyók és egyéb finomságok tökéletesek főételek részeként, de kiváló kiegészítői lehetnek tésztáknak, salátáknak is. A hűtőpultokban található, növényi alapú termékek többsége szójából és búzagluténből készül.

„A vegán és a vegetáriánus étrend mellett egyre elterjedtebb az úgynevezett flexitáriánus táplálkozás, ami előtérbe helyezi a növényi eredetű élelmiszerek, zöldségek, gyümölcsök, hüvelyesek, gabonafélék, olajosmagvak fogyasztását, ugyanakkor lehetőséget ad az állati eredetű alapanyagok mértékletes fogyasztására is. Érdekes adat, hogy a magyar lakosság 10%-a például tudatosan flexitáriánus étrendet folytat, és a tavalyi évhez képest nőtt is az arányuk” – magyarázza Sárga Diána, a Nestlé Hungária dietetikusa.

„A legfrissebb tanulmányok szerint az élelmiszertermeléshez globálisan köthető összes üvegházhatású gáz kibocsátást  tekintve az állati-eredetű termékekhez köthető kibocsátás (ideértve a takarmánynövények termesztését is) kétszerese lehet a növényi-alapú termékekének. A kibocsátás csökkentéséhez jelentősen hozzájárulhatna, ha áttérnénk a kevesebb húst és állati eredetű élelmiszert tartalmazó étrendre, és növelnénk a növényi eredetű élelmiszerek fogyasztását, ugyanakkor szükséges átgondolnunk és átalakítanunk a jelenlegi élelmiszertermelési és előállítási rendszerek működését is” – magyarázza Hőgyész Anna, a Nestlé Hungária fenntarthatósági szakértője.

A Garden Gourmet termékcsalád minden tagja növényi fehérjében gazdag, kitűnő rostforrás, melyek kreatív és ízletes lehetőséget kínálnak mindazok számára, akik szívesen megkóstolnák kedvenc hamburgerjüket, lasagnéjukat vagy éppen kipróbálnák a mexikói tacost vegán vagy vegetáriánus formában.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk