Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 07.

Novemberig várja a MédiaUnió a jövő évi témajavaslatokat

A HOLD Alapkezelőnél jártak a marketing és kommunikációs döntéshozók 

A Marketing Summit után megrendezett első Marketing Döntéshozók Klub eseményének a HOLD Alapkezelő budapesti székhelye adott otthont 2024. október 3-án, csütörtökön. Siegler Bálint, a cég marketing- és kommunikációs vezetője és csapata hasznos tanácsokkal és szakmai insightokkal látták el a résztvevőket a következő évi üzleti és személyes tervezés kapcsán. Az eseményen e mellett a MédiaUnió Alapítvány is bemutatta jelenleg is futó kampányát és 2025-ös lehetőségeit, kiemelve a céljukat, hogy minél több médiapartnert bevonva egységes és hatékony társadalmi tudatformáló hatást érjenek el. Az ismertetett lehetőségek kiválóan beilleszthetők különböző szervezetek jövő évi programjaiba is.

Napra megy a HOLD!

A rendezvényen az MMSZ keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubja tagjai betekintést kaptak a HOLD Alapkezelő márkaépítési és kampánytervezési folyamataiba, valamint megismerhették az eddig elért szakmai eredményeiket. A délután egyik fő kérdése így hangzott: „Hogyan válhat egy privát márka közismertté anélkül, hogy elveszítené identitását?” A HOLD Alapkezelő 2017-es névváltása óta jelentős változásokon ment keresztül, beleértve az új üzletágakat és szolgáltatásokat, például az online vagyonkezelést. Siegler Bálint a cég marketing- és kommunikációs vezetője kiemelte: „Ez a rengeteg változás időbe telt, hiszen tulajdonosi és üzleti döntés volt, hogy demokratizáljuk szolgáltatásainkat. Korábban csak intézményi alapkezelést és privát vagyonkezelést kínáltunk, magas belépési és vagyoni korlátokkal. Az új online vagyonkezelési szolgáltatásunkkal ez a korlát mostanra szinte teljesen eltűnt, hiszen magánszemélyek és cégek számára is limit nélkül elérhetővé vált a vagyonkezelés leegyszerűsített formája.”

A szervezet új arculatával és grafikai elemeivel a vagyonkezelés bonyolult világát kívánja érthetőbbé és felhasználóbarátabbá tenni. Bálint szerint a HOLD márkaépítése hosszú, de szükséges folyamat volt: „Még mindig csak az út elején járunk. Habár a mai MDK találkozón is kiderült, hogy viszonylag már sokan hallottak rólunk, méréseink és tapasztalataink alapján még rengeteg munka áll előttünk, és az ismertség növelése kiemelt célunk. Magyarországon általánosságban elmondható, hogy a lakosság csupán egy töredékének van szabadon befektethető megtakarítása, ezért soha nem tudnánk és nem is szeretnénk olyan márkává válni, amit 10 millióan ismernek. Körülbelül 1-2 millió ember az, akinek valamilyen szempontból relevánsak lehetünk, és ezen célcsoport eléréséhez idő szükséges.”

MédiaUnió, és ami mögötte van

A délután második részében Kardos Ferenc, a MédiaUnió ügyvezető igazgatója, valamint Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség főtitkárhelyettese, illetve az MMSZ egyik alelnöke ismertették a MédiaUnió 2025-ös lehetőségeit. A szervezet kommunikációs kampányai 16 éve a társadalmi és szakmai összefogás jelképének számítanak. Legendás nevekből álló kuratóriuma által meghatározott, fontos és érzékeny témákról szólnak olyan felületeken, amelyeket médiapartnereik ajánlanak fel számukra.

„Ahogyan Rudolf Péter kurátorunk is mondta: olyanok vagyunk, mint a Titanic jelzőőre, aki kiabál, hogy 'baj lesz, baj lesz, figyelj oda!' – A mi feladatunk tehát az, hogy folyamatosan felhívjuk a figyelmet a társadalmat érintő fontos kérdésekre - Az, hogy mennyire hallják meg ezt az üzenetet az emberek és hogyan reagálnak, mindig egy kérdéses dolog. Valamikor jobban sikerül elérnünk hozzájuk, valamikor kevésbé” – mondta Kardos Ferenc, az alapítvány ügyvezető igazgatója. 

A szervezet minden évben egy újabb társadalmi témát dolgoz fel, jelenlegi, a Magyar Bankszövetséggel közösen szervezett „A kulcs te vagy!”  című kampányuk középpontjában a kibertér veszélyei állnak. „A digitalizáció ugrásszerű térnyerésével a kiberbiztonság – azaz adataink, pénzünk és értékeink megőrzése a kibertérben - társadalmi kérdéssé vált. Nemzetközi és hazai statisztikák egyaránt azt mutatják, hogy korosztálytól függetlenül bárkit elérhetnek a csalók, ezért mindenkit érint. Szakértők ezrei, rendszerek és a legmodernebb technológiák dolgoznak a védelmi vonalak megerősítésén – mégis a legfontosabb és elengedhetetlen védekezés, ha mi saját magunk kezdünk tudatosabban figyelni digitális lábnyomainkra és értékeinkre. Jelenleg naponta 72 millió forintot - egy lakás árát - csalják ki a kiberbűnözők az áldozataiktól hazánkban. A KiberPajzs Program szakmai támogatásával az egyre újabb csalási típusok bemutatásával, valamint az elkerülésükre adott tanácsok segítségével vértezzük fel a digitális tér használóit a kibercsalók ellen" – mondta Sütő Ágnes. 

E téma jelentőségét Kardos Ferenc is megerősítette: „Jelenlegi kampányunk egészen márciusig fut és rendhagyó módon egy két éves együttműködésről van szó, mert azt érzékeltük, hogy még mindig nagymértékű a hiányosság ezen téren a társadalomban. Sőt, úgy gondoljuk, hogy ennek a témának, brandé kell válnia, mivel félő, hogy az aktualitását soha nem fogja elveszíteni. A jövő évi kampányunk témáját, amelyre civil szervezetek, magánszemélyek, intézmények és szervezetek is egyaránt tehetnek javaslatot honlapunkon, egészen október végéig, az öttagú kuratórium novemberben fogja megválasztani.”

A tartalmas délutánt egy kötetlen pezsgős networking zárta, ahol kiderült, hogy bár a résztvevők különböző területeken tevékenykednek, számos közös kihívással szembesülnek. Legyen szó akár a kibertér veszélyeiről, a pénzügyi edukációról vagy a befektetések világáról, sok hasonló problémát tapasztalnak mindannyian.

A következő Marketing Döntéshozók Klubja eseményére 2024.október 17-én kerül majd sor, melynek vállalati tagunk OTP Travel ad otthont az Art Market Budapest-en.  

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk