Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. március 13.

Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!

A Menedzserszövetség idei kampányában 40 meghatározó női vezető nyolc kiemelt, társadalmat érintő téma mellé állt, hogy egy-egy számukra fontos ügyet támogathassanak a szerepvállalásukkal. A főszereplők ezúttal is olyan példaképek, akik szakmájukban elért sikereik által pozitív, követendő utat mutatnak. Az idei kampány különlegessége, hogy mindegyik témához egy-egy releváns alapítvány női munkatársa vagy vezetője is csatlakozott, akik számára a Menedzserszövetség a láthatóság mellett ösztöndíjas részvételi lehetőséget is biztosít nagysikerű Mentor Programjában.

Női Vezetők a Társadalomért! kampány 8 kiemelt társadalmi témája:

  1. Art Meets Business a BÁV Zrt. támogatásával
  2. Digitális gyermekvédelem a Magyar Telekom támogatásával
  3. Egészséges jövő a Pálfalvi Centrum támogatásával
  4. Felelős kommunikáció a Szerencsejáték Zrt. támogatásával
  5. Fenntartható fejlődés a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. támogatásával
  6. Jövő menedzsereinek pártfogása a MET Csoport támogatásával
  7. Sokszínű vállalati kultúra az MBH Bank támogatásával
  8. Társadalmi hasznosság a Provident Pénzügyi Zrt. támogatásával

Buday-Kollárik Tímea a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a kampány életre hívója így fogalmazott: Számomra, a Menedzserszövetség ügyvezetőjeként és magánemberként is kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. Immáron, negyedik alkalommal megvalósított nőnapi kampányunk már nem csak arról szól, hogy felhívjuk a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ennél sokkal több üzenetet hordoz. Női vezetőinkkel és a kampány támogatóival összefogva 8 fontos és igazán aktuális társadalmi témát mutatunk be és azon keresztül 8 civil szervezetet támogatunk. Hiszünk benne, hogy közösen többet tehetünk! Együtt. Működünk!"

A mindig nőnap környékére időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. Az esemény bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország munkáját támogatta.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk