A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) több évtizedes fennállása során már számtalanszor bebizonyította: az üzleti környezethez való alkalmazkodás jegyében képes az állandó megújulásra, folyamatosan szem előtt tartva a hazai értékeket. Ezúttal a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.-vel való együttműködés során alkotott igazán kiemelkedőt: a DDC az egyéni márkaépítés kommunikáció során, a Magyar Termék védjegy kiemelt megjelenítéséért részesült díjban. A díjat Szilágyi Zsolt, a DDC elnök-vezérigazgatója vette át, a 10. jubileumi Agóra Konferencián.
Fókuszban a hazai értékek – a magyar cementnek nincsen párja
A DDC Magyarországon, magyar munkaerővel, magyar alapanyagokból állítja elő kiváló minőségű cementtermékeit. Az új receptúrák összeállítása során kiemelt figyelmet fordít a helyi alapanyagok gondos kiválasztására. Először közel egy évtizede, 2014-ben nyerte el a Magyar és a Hazai Termék védjegyhasználati jogot, melyet 2023-ban további 3 évre hosszabbítottak meg. A védjegy garanciát jelent a termékek hazai eredetére, magas minőségére és a gyártó megbízhatóságára.
Magyar termékek a fenntarthatóság jegyében
A hazai termékek tudatos választásával jelentősen csökkenthetjük a szállítással járó környezetszennyezést, ezáltal mérsékelve ökológiai lábnyomunkat. A DDC a fenntartható fejlődés elvével összhangban működik, amelyet a vállalat százéves cementgyártási hagyománya és nemzetközi háttere is erősít. A fenntarthatóság, mint cégfilozófia áthatja tevékenységét: korszerű, környezettudatos műszaki eljárásokat alkalmaz, „jó gazda” módjára kezeli a természeti erőforrásokat és folyamatosan fejleszti gyártási technológiáját.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk