A Lidl Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy az áruházaiban elérhető termékek ne csak kiváló minőségűek és kedvező árúak legyenek, de minél nagyobb arányban magyar beszállítóktól érkezzenek. Mindez lehetővé teszi a fogyasztói igények maximális kiszolgálását, amellett, hogy támogatja a hazai beszállítókat és a gazdaságot. A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről, és ezen törekvéseit ezúttal a rangos Vállalkozási Nívódíjjal ismertek el. Mindezeken túl újabb négy terméke, a helyben sütött Gluténmentes kakaós csiga, a magyar tehéntúróból készülő Pilos Jumbo túródesszert, a kiváló magyar tejből előállított Pilos Free from laktózmentes kakaó, valamint a Pur Pur szilvás batyu érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíjat.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak átvételét követően elmondta: „Vállalatunk számára stratégiai fontosságú, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzunk együtt és hozzájáruljunk a magyar agrárium sikereihez, amellett, hogy teljes mértékben kiszolgáljuk vásárlóink igényeit. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy magyar beszállítóinkkal együttműködve, a folyamatos fejlesztések, innovációk által valóban kimagasló minőséget kínálhatunk nap mint nap, legyen szó akár speciális étrendről vagy diétáról. Ezek a díjak azért is fontosak, mert segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek választásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”
Az áruházlánc - a Kormányzati törekvésekkel összhangban – 9 évvel ezelőtt indította el az egyik zászlóshajójának számító „Lidl a magyar beszállítókért” programját. Ennek keretében indult el 2016-ban a Lidl Akadémia eseménysorozat, majd ezt követte 2020 szeptemberében a Lidl Akadémia Plusz többlépcsős edukációs sorozat egy komplex beszállítói kézikönyv megjelentetésével együtt. A program olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy immár 469-re emelkedett a magyar beszállítók száma, valamint több mint 4000 hazai termék érhető el kínálatában, köztük az olyan sajátmárkás kiválóságok, mint a Hazánk Kincsei termékcsalád tagjai. A vállalat teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60%-át magyar termékek teszik ki és mindezért több száz milliárdot fizet ki hazai beszállítóinak.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk