A Marketing.hu podcast legújabb adásában Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketingkommunikációs igazgatója osztotta meg értékes tapasztalatait arról, hogy milyen kihívásokkal nézett szembe, amikor multinacionális szemlélettel megérkezett egy merőben más környezetbe, és hogyan varázsolta csapatával az építőipar témáját tömegek számára vonzóvá. Elmesélte azt is, hogy mitől hatásos a márkakommunikációjuk, és hogyan szereztek a kezdeti fázisban referenciákat. Emellett pedig szóba került az is, hogy milyen a szegmens megítélése, létezik-e hatékony B2B kommunikáció B2C láb nélkül, hogyan hat a márkára a jelenlegi gazdasági környezet, és milyen módon veszi ki a cég a részét a társadalmi felelősségvállalásból.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk