Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 18.

Nincs olyan biznisz, ami B2C kommunikációs láb nélkül tudna működni

A Marketing.hu podcast legújabb adásában Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketingkommunikációs igazgatója osztotta meg értékes tapasztalatait arról, hogy milyen kihívásokkal nézett szembe, amikor multinacionális szemlélettel megérkezett egy merőben más környezetbe, és hogyan varázsolta csapatával az építőipar témáját tömegek számára vonzóvá. Elmesélte azt is, hogy mitől hatásos a márkakommunikációjuk, és hogyan szereztek a kezdeti fázisban referenciákat. Emellett pedig szóba került az is, hogy milyen a szegmens megítélése, létezik-e hatékony B2B kommunikáció B2C láb nélkül, hogyan hat a márkára a jelenlegi gazdasági környezet, és milyen módon veszi ki a cég a részét a társadalmi felelősségvállalásból.

A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.

Spotify GOOGLE Apple

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk