A díjátadóra Angliában, Manchesterben került sor, ahol a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. ügyvezetője vette át a rangos elismerést. Az ünnepélyes eseményt követően Haller Ferenc kifejtette: „Óriási eredmény, hogy nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedőnek tekinthetők a Sárvárt népszerűsítő online aktivitások. A klasszikus marketing megoldások mellett egyedi fejlesztésű, rendszeresen megújuló kreatív content marketing kampányokkal is népszerűsítjük a fürdővárost, amivel sikerül valamelyest kitűnni a kommunikációs zajból. A desztinációs marketingben unikálisnak számító aktivitásunk erejét nemzetközi szinten is látják, ami további motivációt ad arra, hogy hasonló lelkesedéssel népszerűsítsük Sárvár attrakcióit, és növeljük a gyógyfürdős településünk vonzerejét.”
A díj hátteréről szólva Haller Ferenc elmondta: “A Corporate LiveWire Global Awards számos iparág legjobbjait díjazza, különösen azokat, akik innovatívak tudnak lenni a saját szegmensükben. Az elmúlt évben mintegy 36 országból 31 ezer 287 jelölés érkezett a Corporate LiveWire díjátadó csapatához. Közülük került a TOP-ba a Sárvári TDM, mely szervezet a belföldi desztinációs aktivitásaiért kapta meg az „Év Travel Management Platformja” díjat.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk