A Körbernél deklarált cél a munkavállalói jóllét folyamatos figyelemmel kísérése és hogy dolgozói szívesen járjanak be dolgozni. Az eredmény alacsony fluktuáció és mérsékelt toborzási és betanítási költségek egyrészről, a felhalmozódó szaktudás és tapasztalat házon belül tartása más részről – ebből a felismerésből nőtte ki magát az a munkavállalói wellbeing program, amivel a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a FERLING és a Körber Hungária ezüst minősítést nyert Achievement in Employee Engagement kategóriában a világ egyik vezető üzleti elismerésén, az amerikai központú Stevie Awardson.
Az idén 30 éves Körber Hungária néhány éve kezdte el rendszerbe szervezve, tudatosan fejleszteni a munkavállalói jólléti programját. Egyes elemei évtizedek óta léteztek, másokat csak a közelmúltban vezettek be – a koncepció szerint dinamikusan bővítik, az igényekhez igazodva rendszeresek az újdonságok. A projekt mostanra a közösségépítés, az egészségmenedzsment és az élethelyzethez igazított, nemcsak anyagi juttatások kombinációjára épül és jelentős hozzáadott értéket képvisel a vállalat munkáltatói márkájában.
A legjobb munkaadóknak kiírt Stevie Awardsra 35 országból több mint ezer nevezés érkezett, amelyet száznál több, nemzetközileg jegyzett szakember bírált el. A Körber Hungária jólléti programja a tízpontos skálán legalább 8,25 pontot kapott a zsűritől – ez ugyanis az ezüst minősítés feltétele.
A FERLING a belső kommunikációban és a külső, employer branding fókuszú kampányok lebonyolításában több mint fél évtizede partnere a Körbernek. Az együttműködés már számos hazai és nemzetközi elismerést eredményezett, a Stevie Awardsról azonban első ízben sikerült díjat elhozni.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk