Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. április 22.

Nemzetközi díjakat nyert a magyar ügynökség

A Hermes Creative Awards az információs forradalom alkotóit és hírnökeit hivatott elismerni, azokat, akik egyedülálló és kreatív módon keltik életre ötleteiket a hagyományos és a digitális platformokon. A díj odaítéléséről az 1995-ben alapított Marketing és Kommunikációs Szakemberek Szövetsége (AMCP) dönt iparági szakemberek bevonásával, akik a kreatív ipar legjobb kiadványait, márkaépítési megoldásait, webhelyeit, videóit, valamint reklám-, marketing- és kommunikációs programjait értékelik minden évben.

A tavalyi esztendőhöz hasonlóan ezúttal is született magyar siker, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Lounge Group a 2023-as kilenc platina díja mellé most újabb négyet helyezhet a polcra. A “Költészet napja” kampányát – amelyben a líra átvette a hatalmat a Szerencsejáték Zrt. felületei felett – Audio/Radio, Social Good Culture és Cultural impact kategóriában is elismerték. Az ügynökség a kampány részeként felülírta a terméküzenetet több fővárosi egyetem közelében lévő plakáton, amelyek aztán vers formájában éltek tovább. Bevitte a freestyle rap stílusát egy lottózóba, ahol Busa Pista a betérő játékosoknak attól függően rappelt, hogy milyen szerencsejátékterméket akartak vásárolni, illetve felkérte Tóth Krisztina költőt is, hogy írjon verset sorsjegyekről „nagy költőnk” stílusában, amelyeket ismert színészek szavaltak el (Láng Annamária, Pikali Gerda, Elek Ferenc, Mészáros András, Stark Ádám), a slam poetry-t pedig rádiós reklámblokkokba csempészte be.

A versenyen a líra mellett a sport is főszerepbe került, ugyanis a “Tudjuk, mi a pálya” szintén platinum díjat ért a Motion Graphics kategóriában. A kampányban a TippmixPro új funkciói mellett a játékosokra helyeződött a fókusz, a Lounge Group kiemelte őket, mint szakmai zseniket, és bemutatta a tudásukat: ők azok, akik pontosan tudják, mi a pálya. A kampány filmjeiben belelátunk a ’tippmixelők’ gondolataiba, és végigkövetjük, mi fordul meg a fejükben fogadás közben.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk